ד"ר מיכאל שוחט (צילום נטע סויסה)
ד"ר מיכאל שוחט (צילום נטע סויסה)

בכללית אסתטיקה מקלים על הזעת יתר

במרפאות בגרנד קניון ובקריון מציעים טיפולים להקלה על התופעה, שהעיקרי שבהם הוא באמצעות הרעלן בוטוליניום

פורסם בתאריך: 23.5.17 12:32

הזעת יתר, במיוחד בעונת הקיץ, היא תופעה מטרידה לסובלים ממנה. במרפאות כללית אסתטיקה בגרנד קניון ובקריון מעמידים לרשות מבוטחי שירותי בריאות כללית טיפולים להקלה על התופעה, שהעיקרי שבהם הוא הרעלן בוטוליניום.

לדברי ד"ר מיכאל שוחט, מומחה לרפואת עור ברשת כללית אסתטיקה, "הטיפולים הבולטים הם קרם ודאודורנט המכילים אלומיניום כלוריד, ניתוח לניתוק העצב הגורם לבלוטות הזעה להפריש, או הקטנה של מספר הבלוטות באמצעות שאיבה או גירוד של בלוטות הזיעה בבית השחי. הרעלן המשמש ליישור הקמטים משמש גם לטיפול בהזעת יתר בבתי השחי, בכפות הידיים, בכפות הרגליים ובאזורים אחרים בגוף".

ד"ר שוחט מציין כי קיימים שני סוגים של הזעת יתר. הראשון שבהם הוא הזעת יתר ממוקדת ראשונית שמופיעה לרוב באיבר מסוים או במספר קטן של איברים כמו בתי השחי, כפות הידיים וכפות הרגליים, גם כאשר לא חם. במקרים אלה מטפלים באמצעות הזרקה תת עורית של בוטוליניום ישירות אל אזור ההזעה. הסוג השני הוא הזעת יתר כללית שמורגשת בכל הגוף ועשויה להיגרם מעודף משקל, ממחלות עור שונות או בשל בעיות הורמונליות.

"אנשים רבים סובלים מהזעת יתר ממוקדת ראשונית", אומר ד"ר שוחט, "ואפשר להפחית אותה על ידי שינוי באורח החיים – הפחתה במשקל, הימנעות מעישון והגבלת צריכת קפאין".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר