פיצה של "טוקה" (צילום: נתנאל ישראל)
פיצה של "טוקה" (צילום: נתנאל ישראל)

מדורת השבט

פיצה דקה בעבודת יד מבצק שעבר התפחה במשך 72 שעות שנאפית בתנור אבן, תוספות שלא חלמתם עליהן וקוקטיילים מיוחדים. הכירו את "טוקה" – פיצה בר שהצטרפה לאחרונה לקומפלקס האירוח של של עוזי ועונג גל ברחוב הנמל

פורסם בתאריך: 18.10.21 00:45

הרי החדשות ועיקרן תחילה: אל קומפלקס האירוח של עוזי גל ובנו עונג, ברחוב הנמל 32 בעיר התחתית, הצטרף שחקן חדש. אל פאב ה"מלבי" ומותג העוגות והקינוחים "פיגורטי", הצטרף בשבוע שעבר "טוקה", שזה פיצה בר, המגיש בנוסף לפיצה שנעשית בעבודת יד, גם קוקטיילים מיוחדים.

"מיתגנו את ה'טוקה' כמקום שבטי, מסורתי, עם פיצות שאנחנו עושים מבצק שעבר התפחה של 72 שעות, וזה מתכון שלנו", אומר עונג בר, "הכל בעבודת יד, אפילו הגבינה בעבודת יד ממחלבת 'עברי'. כל הקונספט שלו הוא של שבטיות".

מה זה אומר שבטיות?

"רצינו לשלב בין החבורות שמגיעות לשתות בירה, ועכשיו הם ייהנו גם מפיצה. שילוב של 'יציאה', ערב של שתייה ופיצה. מקבלים את כל האווירה של יציאה, יחד עם פיצה".

ערב של שתייה ופיצה. "טוקה" (צילום: נתנאל ישראל)

ערב של שתייה ופיצה. "טוקה" (צילום: נתנאל ישראל)

באיזה סגנון הפיצה?

"זו פיצה ניו יורקית דקה עם שוליים רחבים, שהופכים להיות קראסט בגלל תנור האבן המיוחד שהבאנו מאיטליה. יש שילובי תוספות מאוד מיוחדים, כמו כמהין, פולנטה ועוד".

פיצה ועוגה של "פיגורטי" במשלוח זה סוגר פינה.

"חד משמעית".

 

 

תפריט הפיצות כולל: מרגריטה (60 שקלים); קלמטה עם זיתים (64 שקלים); פולנטה – קרם תירס, מוצרלה, מיקס פטריות מוקפצות, בלסמי מצומצם, קריספי בצל וכמהין (68 שקלים); ארביאטה עם חלפינוי (69 שקלים); כמהין (72 שקלים); בלקנית עם גבינה מלוחה שבורה וריבועי חצילים (68 שקלים); רומית גבינה מלוחה, קרם פסטו וצ'יפס ארטישוק; פטטה דולסה – קרם בטטה עם זילופי שמנת (68 שקלים).

לצד הפיצות יש סלט שוק (35 שקלים); סלט קפרזה (35 שקלים); פניניים – גלגלי בצק ופרמז'ן (29 שקלים); סלייס קראק פאי (35 שקלים).

"טוקה", הנמל 32, חיפה. שעות פעילות: ימים ג'-שבת מהשעה 20:00 עד אחרון הלקוחות. טלפון למשלוחים בכל חיפה: 052-6655884.

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר