מכבי חיפה יואל. תהיה הקבוצה היחידה של מכבי בליגת העל לנערים (צילום: ג’ו לוצ’יאנו)
מכבי חיפה יואל. תהיה הקבוצה היחידה של מכבי בליגת העל לנערים (צילום: ג’ו לוצ’יאנו)

זכו מן ההפקר: נערים א’ של הפועל עלו לליגת העל

הקבוצה סיימה את העונה החולפת במקום השני בליגה הארצית צפון, אחרי מכבי חיפה שמעון, אך בגלל שתקנון ההתאחדות אוסר על מכבי לשתף שתי קבוצות בליגת העל נקבע שהפועל תהיה שם

פורסם בתאריך: 1.6.17 10:16

קבוצת נערים א’ של הפועל חיפה תעלה לליגת העל למרות שסיימה את העונה החולפת רק במקום השני בליגה הארצית צפון. כבר לפני כחודש פורסם כאן שקבוצת מכבי חיפה שמעון נאבקת עם הפועל על המקום הראשון בליגה ארצית, ושגם אם הירוקים יזכו באליפות יהיו אלה דווקא האדומים שיעלו לליגת העל. הסיבה: תקנון ההתאחדות לכדורגל אוסר על שתי קבוצות מאותו המועדון לשחק באותה הליגה.

במכבי קיוו שהעובדה שמכבי חיפה שמעון היא חלק משלוחת נהלל תאפשר את עלייתה לליגה העל, למרות שמכבי חיפה יואל, הקבוצה הבכירה של המועדון, משחקת גם היא באותה הליגה ואף סיימה כסגנית האלופה וכפיינליסטית של גמר גביע המדינה. אלא שבהתאחדות הוחלט כי בגלל שבעל הבית של שתי הקבוצות הוא יעקב שחר התקנון תקף לנושא זה.

הפועל הרוויחה מן ההפקר ותשחק בעונה הבאה בליגה הראשונה. את העונה החולפת, בהדרכתו של נמרוד אסולין, סיימה הקבוצה עם 79 נקודות מתוך 90 אפשריות ועם מאזן מצוין של 25 ניצחונות, ארבע תוצאות תיקו והפסד אחד (מאזן זהה לזה של מכבי שהקדימה אותה בזכות הפרש שערים עדיף – 90+ לעומת 64+).

שחקנים רבים מהקבוצה יעלו לקבוצת הנוער שנשרה לליגת המשנה וינסו להעלות אותה בחזרה לליגת העל. במחלקת הנוער של הפועל תולים תקוות בעולה החדשה לליגת העל לנערים, וגורם במועדון אמר: “אם הקבוצה תתבסס במקום טוב בליגת העל זה יכול למשוך בחזרה שחקנים למועדון”.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר