שחר קולן מתחסנת במנה שנייה במתחם החיסונים של כללית בסינמול (צילום: דוברות כללית)
שחר קולן מתחסנת במנה שנייה במתחם החיסונים של כללית בסינמול (צילום: דוברות כללית)

"אין סיבה להמתין עם החיסון, אנחנו לא לוקחות צ'אנס"

שחר קולן, בת 7, הגיעה עם אימה להתחסן נגד קורונה במתחם של כללית בקניון הסינמול. בכללית שבים וקוראים למבוטחים לבוא ולשלב חיסון קורונה עם חיסון שפעת במתחמים הפזורים ברחבי המחוז

פורסם בתאריך: 27.12.21 21:16

שחר קולן, 7 הגיעה ביחד עם אימה, רויטל, למתחם החיסונים של כללית בקניון הסינמול (לב המפרץ) לקבלת המנה השנייה של חיסון הקורונה. שחר, שהתמודדה עם קבלת החיסון בגבורה, אמרה: "אני לא רוצה לחלות בקורונה". אימה אמרה: "אין סיבה להמתין עם החיסון, אנחנו לא לוקחות צ'אנס. רק באמצעות החיסון ניתן להילחם בקורונה".

מנהלת הסיעוד במחוז חיפה וגליל מערבי, רינת בסל: "אנחנו מזמינים את ההורים להגיע עם ילדיהם בגילאי 11-5 לקבל את המנה השנייה של החיסון ומזכירים, כי מנת חיסון אחת מספקת הגנה חלקית שאינה מלאה. עד כה חוסנו מיליוני ילדים ברחבי העולם, ולא נצפו תופעות לוואי חריגות. החיסון מספק הגנה מפני מחלה קשה. אנחנו קוראים לכל מי שטרם התחסן ולאלה שטרם השלימו את מנת החיסון השלישית לבוא ולהתחסן במתחמי החיסונים של כללית הפזורים ברחבי המחוז. השנה תחלואת השפעת היא בעלייה והתסמינים הם מאוד קשים. אנו שבים ומדגישים את ההמלצות לציבור לשלב את חיסון נגד הקורונה עם חיסון נגד שפעת".

 

 

מנהל מחוז חיפה וגליל מערבי, רונן נודלמן: "אנו ממשיכים לחסן את הציבור בהתאם להנחיות משרד הבריאות, כדי לשמור על בריאותנו, בריאות ילדינו ויקירינו. אני מזמין אתכם להגיע ולהתחסן נגד קורונה ונגד שפעת במתחמים שלנו. כמו כן, יש להקפיד על עטיית מסיכה והימנעות מהתקהלויות. אני מזמין אתכם להמשיך ולהשתמש באמצעים הדיגיטליים שכללית מעמידה לרשות מטופליה ומאחל לכולנו חורף בריא".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר