מנהלת הקרן לחיפה, עו"ד לימור עלמני (צילום: יח"צ)
מנהלת הקרן לחיפה, עו"ד לימור עלמני (צילום: יח"צ)

הקרן לחיפה תעניק 60 מלגות לזכרו של נתן בר-ידין לסטודנטים מחיפה

המלגות יוענקו בשם המשפחה על ידי בנו של בר-ידין, אורי, לסטודנטים יוצאי צבא או בוגרי שירות לאומי, כולם, ממשפחות עולים. בתמורה למלגה, יבצעו הסטודנטים יותר מ-100 שעות התנדבות בממוצע

פורסם בתאריך: 27.1.22 15:05

60 מלגות, 10,000 שקלים כל אחת, יוענקו באמצעות הקרן לחיפה לסטודנטים וסטודנטיות בחיפה, לזכרו של נתן בר-ידין ז"ל. המלגות יוענקו בשם המשפחה על ידי בנו של בר-ידין, אורי, איש עסקים חיפאי המתגורר כיום בארה"ב. המלגות יחולקו לסטודנטים יוצאי צבא או בוגרי שירות לאומי, כולם, ממשפחות עולים.  בתמורה למלגה, יבצעו הסטודנטים יותר מ-100 שעות התנדבות בממוצע.

משפחת בר-ידין התגוררה בעבר בקרית חיים, עד שעברה לטקסס, ארה"ב, שם הקימה רשת חנויות בגדים משגשגת. כיום מתגוררת המשפחה בקובה. לפני מספר שנים, החליטו המשפחה להעניק בחזרה למדינה ולעולים שהם חלק ממנה, שצריכים להתגבר על קשיים רבים כולל כלכליים כדי להצליח ולהתקדם בחיים.

 

 

מנהלת הקרן לחיפה, עו"ד לימור עלמני: "אנחנו מוקירים תודה להנצחה הפרטית של משפחת בר-ידין, התורמת זה שנים לסטודנטים ולקהילה".

בין פעילויותיה הרבות והמגוונות למען הקהילה של הקרן לחיפה, ניתן לציין את עידוד שילובם בחברה הישראלית של סטודנטים, מרביתם מקהילת יוצאי אתיופיה וחלקם מחבר המדינות ומדינות נוספות, תושבי חיפה, ששירתו שירות משמעותי בצה"ל או בשירות לאומי. כמו כן, פעילויותיה מתפרשות על פני מגוון רחב של תחומים, ובהם חינוך, תרבות, קהילה, פעילות לילדים ונוער, העשרה ועוד.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר