יום הפיצה הבינלאומי ב"סינמה פרדיסו" (צילום: אסף קארלה)
יום הפיצה הבינלאומי ב"סינמה פרדיסו" (צילום: אסף קארלה)

חג פיצה שמח

יום רביעי הבא, 9 בפברואר, הוא יום הפיצה הבינלאומי, וב"סינמה פרדיסו" התארגנו בהתאם עם מנות ספיישל של פיצות, הנאפות לעיניכם בטאבון במרכז המסעדה

פורסם בתאריך: 31.1.22 11:06

לרגל יום הפיצה הבינלאומי שיחול ביום רביעי הבא, 9 בפברואר, "סינמה פרדיסו" מעדכנת את התפריט עם מנות ספיישל של פיצות, יינות איטלקיים, ובנוסף Happy Hour למשך ארבעה ימים, 1+1 על הפיצות בימים רביעי עד שבת (12 בפברואר 2022) בין השעות 18:00–20:00. במרכז המסעדה, בסמיכות למטבח, ממוקם טאבון הפתוח לעיני הסועדים ומפיץ לכל עבר ניחוחות של פיצות מעוררת תיאבון.

התפריט יכלול מבחר מנות ספיישל של פיצות: פיצה פולנטה – קרם פולנטה מתירס גילי, אספרגוס, פטריות שימאג'י, ריקוטה (78 שקלים); פיצה פסטו – קרם פסטו, גרנה פדנו, קרעי מוצרלה, בולגרית ואמנטל (72 שקלים); פיצה ערבית – לאבנה רכה וקשה, זעתר יבש, עגבניית מגי (68 שקלים); פיצה ביאנקה – בשמל לבן, מוצרלה, גרנה פדנו, ראגו פטריות וכמהין, שום קונפי ובזיליקום (78 שקלים); פיצה חריפה – שיפקה, צ'ילי מוחמץ, צ'ילי אדום, גבינת אמנטל וצ'דר (72 שקלים).

 

 

"סינמה פרדיסו" הוא בר-מסעדה מעוצב אל מול הים. המקום בבעלותם של יזמים חיפאים צעירים וחדורי אמביציה, ביניהם: ענבל אלנקווה, אלי קסלמן, אסף אטדגי, פארי אמר, תומי אלקובי, דרור סטולרו ודותן פריינטה. לאחר מאמצים רבים והשקעה עצומה, הפכו אותו למקום בילוי קולינרי המעניק חוויה, אווירה שמחה ומשוחררת לצד תפריט אוכל משובח, המורכב ממגוון מנות שף שמלוות בצורה מושלמת את האלכוהול. על המטבח מנצחים השפים עומר מצליח ואביב חמו. תפריט המסעדה מגוון המבוסס על חומרי גלם איכותיים, טריים ומשובחים המאפיינים את אזור הים התיכון. הבר מציע מגוון גדול של יינות מכל רחבי העולם וכל סוגי האלכוהול האיכותי ביותר.

"סינמה פרדיסו", חוף זמיר, חיפה. שעות פתיחה: כל השבוע 17:00 עד אחרון הלקוחות, שישי-שבת גם מ-15:00-10:00. טלפון: 077-7242093

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. North Star

    מי שלא טעם את הפיצה של עידו מרמת ישי, לא טעם פיצה אמיתית בחייו ולא משנה איפה הוא אכל לפני כן.
    מובטחת חוויה אמיתית.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר