דורון אוסידון. המטרה: להעלות את המחלקה על דרך המלך (צילום: ניר קידר)
דורון אוסידון. המטרה: להעלות את המחלקה על דרך המלך (צילום: ניר קידר)

דורון אוסידון מונה למנהל מחלקת הנוער של הפועל חיפה

הבעלים של הפועל יואב כץ קבע כי נציגו ישלב את תפקידו בקבוצה הבוגרת ובהתאחדות לכדורגל עם ניהול מחלקת הנוער. נמרוד אסולין מונה למאמן קבוצת הנוער שתשחק בליגה השנייה

פורסם בתאריך: 10.6.17 20:35

דורון אוסידון ישמש כמנהל מחלקת הנוער של הפועל חיפה – כך החליט הבעלים של המועדון יואב כץ. אוסידון, המשמש כנציגו של כץ, הפך לאיש החזק בהפועל אחרי שמונה על ידי הבעלים לנציג הקבוצה בהנהלת ההתאחדות לכדורגל, ומעתה הוא ישלב את התפקיד בקבוצה הבוגרת עם ניהול מחלקת הנוער. המטרה הראשונה של אוסידון תהיה להעלות את המחלקה על דרך המלך אחרי שנה גרועה שבה ירדה קבוצת הנוער לליגה הלאומית וקבוצת נערים א’ עלתה לליגת העל רק לאחר שנקבע שמכבי חיפה שמעון מהשלוחה של מכבי חיפה בנהלל אינה רשאית לשחק בליגה הבכירה.

שלומי שטיקר לא ימשיך כמאמן קבוצת הנוער, ולתפקיד מונה מאמן קבוצת נערים א’ בעונה החולפת נמרוד אסולין. על אסולין בן ה־35 הוטלה המשימה להחזיר את הקבוצה לליגת העל, אבל בהפועל חוששים שהדבר אינו אפשרי בשל מצבת השחקנים של הקבוצה. אסולין גדל כשחקן במחלקת הנוער של הפועל ושיחק לאחר מכן כשוער בליגות נמוכות, וגם את תחילת דרכו כמאמן הוא עשה בהפועל. במחלקה יוחלט בקרוב על איוש שאר תפקידי האימון בקבוצות השונות.

גורמים במועדון טוענים שבשל מינויו של ניר קלינגר למאמן הקבוצה הבוגרת ולא למנג’ר, מעורבותו במחלקת הנוער תפחת מאוד, ובשל כך ייתכן שרם בן מיכאל יישאר המנהל המקצועי שלה.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר