רויטל לוינזון, מנהלת שיווק, אוניברסיטת חיפה (צילום: עצמי)
רויטל לוינזון, מנהלת שיווק, אוניברסיטת חיפה (צילום: עצמי)

היום הפתוח באוניברסיטת חיפה: מחויבות לקיימות חברתית וסביבתית

באוניברסיטת חיפה מאמינים שהקמפוס מהווה חלק מהמרקם החברתי שבו הוא פועל, לכן המחויבות היא לאפשר לחוקרים ולסטודנטים שלנו לפעול למען עולם טוב יותר במסגרת הקורסים ובפעילות חברתית. יום פתוח יתקיים ב-2-1 ביוני

פורסם בתאריך: 17.2.22 14:46

מנהלת שיווק: רויטל לוינזון.

כמה זמן בתפקיד: ארבע שנים.

היום הפתוח: התקיים ביום שלישי-רביעי השבוע. יום פתוח נוסף יתקיים ב-2-1 ביוני.

תוכנית היום הפתוח: כמו תמיד, יום פתוח מקוון או פרונטאלי באוניברסיטת חיפה הוא אירוע מלא התרגשות וציפייה. מרכז המידע וכל מחלקות האוניברסיטה והחוגים עומדים לרשות המתעניינים הרבים שפונים וזמינים עבורם בטלפון, בצ’אט, בוואטסאפ ובזום כדי לתת את כל המידע הדרוש. וחשוב לא פחות. מי שנרשם במהלך היום הפתוח, מקבל 50 אחוז הנחה על דמי ההרשמה.

היום הפתוח בקורונה: ליום פתוח מקוון יש יתרונות רבים. אין ספק שהמפגש האישי-פרונטאלי בקמפוס הוא חשוב מאוד, אך בשנתיים האחרונות למדנו שאפשר ליצור מפגש אישי גם מרחוק. העובדה שאפשר לקיים מפגש או שיחה מהבית או מכל מקום בעצם, בזמן שמתאים לכל אחד ואחת, זה יתרון עצום. הנגישות לחוגים ולמרכז המידע מרחוק, הוכיח את עצמו ואף הראה עלייה במספר המתעניינים והנרשמים.

המוטו של הקמפיין: החזון החדש של אוניברסיטת חיפה הוא מחויבות לקיימות חברתית וסביבתית, ולכן המוטו שלנו הוא "אוניברסיטת חיפה. מובילים לעולם טוב יותר". אנחנו מאמינים שאוניברסיטה מהווה חלק  מהמרקם החברתי שבו היא פועלת ושהמחויבות שלנו היא לאפשר לחוקרים/ות ולסטודנטים/ות שלנו לפעול למען עולם טוב יותר. הסטודנטים/ות שלנו יוכלו לפגוש את המחויבות הזו במסגרת הקורסים, בפעילות החברתית ובמפגש עם סטודנטים/ות אחרים/ות בקמפוס.

הפקולטה הכי מבוקשת: אי אפשר לדבר על פקולטה אחת. כל פקולטה מתמקדת בתחומים אקדמיים שונים זה מזה. בכל פקולטה יש חוגים בעלי ביקוש גבוה, ומדי שנה הביקוש אליהם רק עולה על ההיצע.

מלגות: האוניברסיטה מציעה מלגות מגוונות לסטודנטים/ות הלומדים בה. מלגה עבור הצטיינות פסיכומטרי, מלגה עבור בעלי סכם 600+ (סכם הוא שקלול פרמטרים שונים לצורך קבלה ללימודים – ש"מ) מלגות סיוע, תוכניות שמציעות מלגות לימודים ומלגות עבור מעורבות חברתית. קבלת מלגה מותנית, לעיתים, בהשתתפות בפעילות חברתית כחלק מחזון האוניברסיטה כמו כן למשלמים ראשונים תינתן עדיפות בקבלת המלגה.

 

 

למה דווקא אוניברסיטת חיפה: משבר הקורונה לימד אותנו שהעולם במאה ה-21 הוא עולם משתנה. האנשים שיצליחו בו הם אנשים שיהיה להם את ארגז הכלים לעולם העבודה, כמו גם יכולת התאמה מהירה לשינויים בעולם זה, ללמוד כל הזמן ולהפעיל חשיבה ביקורתית. אוניברסיטת חיפה הינה מוסד מחקרי שיודע להעניק את ארגז הכלים הזה. ולכן, מי שרוצה להיות מוכן למאה ה-21 ולעשות שינוי, מוזמן לבוא אלינו.

חוגים חדשים: הקמפוס הטכנולוגי החדש שלנו, שייפתח בשנת הלימודים הקרובה בעיר התחתית, בעל חשיבות לחיפה כעיר וצעד משמעותי ביותר עבור האוניברסיטה, שמעמיקה עוד יותר את המעורבות שלנו במרקם החברתי של חיפה. בקמפוס החדש יילמדו בשלב הראשון החוגים למדעי המחשב ומערכות מידע, והעובדה שהוא נמצא בלב רובע החדשנות של חיפה ובלב האזור התוסס והצעיר של העיר התחתית יהפוך אותו לקמפוס אטרקטיבי במיוחד לסטודנטים וסטודנטיות.

היעד שייחשב להצלחה ביום הפתוח: היעד שלנו הוא שכל מי שמתעניין באוניברסיטת חיפה ועומד בנתונים האקדמיים, יקבל את ההחלטה הנכונה ויבחר ללמוד כאן בקמפוס בכרמל עם הנוף הכי יפה בארץ או בקמפוס הטכנולוגי החדש של חיפה בעיר התחתית.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר