בית משפט (צילום: JanPietruszka/depositphotos.com)
בית משפט (צילום: JanPietruszka/depositphotos.com)

עיריית חיפה תשלם הוצאות משפט לעיריית קרית ביאליק

תושבת עפולה, שנפלה מחוץ לאולם שמחות במתחם ביג בקריות, הגישה תביעה נגד עיריית קרית ביאליק, חרף העובדה כי מדובר בשטח השיפוט של עיריית חיפה. עורכי דינה של האישה סירבו לבקשה של קרית ביאליק למחוק את התביעה, לאחר שלטענתם בעיריית חיפה נאמר להם, כי השטח של קרית ביאליק

פורסם בתאריך: 2.3.22 11:29

בית המשפט פסק לאחרונה כי על עיריית חיפה לשלם הוצאות משפט לעיריית קרית ביאליק.

תחילת הסיפור באוגוסט האחרון, כאשר במחלקה המשפטית של עיריית קרית ביאליק התקבלה תביעה מתושבת עפולה, שטענה כי נפלה מחוץ לאולמי ארנה במתחם ביג בקריות.

עיריית קרית ביאליק פנתה לעורכי הדין ,המייצגים את התובעת ולבית המשפט, בבקשה למחוק על הסף את התביעה, היות שמדובר בשטח מוניציפלי אינו שייך לקרית ביאליק. עורכי הדין של התובעת סירבו לבקשת העירייה, לאחר שלטענתם, בעיריית חיפה נאמר להם, כי השטח שייך לקריית ביאליק. בית המשפט קבע כי הנושא יידון בהליך המשפטי.

 

בהליך המשפטי דרשה המחלקה המשפטית של עיריית קרית ביאליק לדעת למי שולמה הארנונה של אולמי ארנה ושל מתחם ביג כולו ומה היקף התשלומים. טענת העירייה הייתה שבמידה עיריית חיפה טוענת, כי השטח אינו שלה אלא של עיריית קרית ביאליק, הרי גם הארנונה לאורך השנים, צריכה להיות משולמת לעיריית קרית ביאליק. משכך, הגישה עיריית חיפה בקשה מטעמה לדחות את התביעה נגד עיריית קרית ביאליק.

לאור זאת, עיריית קרית ביאליק ביקשה לפסוק לטובתה את הוצאות משפט. שופט בית משפט השלום בטבריה, סאמר ח'טיב, קיבל את הבקשה וקבע כי על עיריית חיפה לשלם לעיריית קרית ביאליק הוצאות משפט בסך 1500 שקלים.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר