היחידה החדשה לאשפוז יום לילדים במרכז הרפואי כרמל (צילום: אלי דדון)
היחידה החדשה לאשפוז יום לילדים במרכז הרפואי כרמל (צילום: אלי דדון)

בשורה לילדי חיפה והצפון: יחידת אשפוז יום חדשה

שירות חדש ומקיף של טיפולים אמבולטוריים ובדיקות מורכבות בילדים אשר חוסך את הצורך באשפוז החל לפעול במחלקת ילדים במרכז הרפואי כרמל

פורסם בתאריך: 12.6.17 14:08

יחידת אשפוז יום חדשה לילדים נפתחה במרכז הרפואי כרמל. לדברי מנהל מחלקת ילדים פרופ' גיורא פילר, היחידה נותנת מענה מהיר ומקצועי, היא פתוחה למבוטחי כל קופות החולים, ומטרתה היא לאפשר רפואה אמבולטורית איכותית ללא אשפוז כדי להקל על הילדים ועל משפחותיהם ולמנוע מהם את הקשיים הכרוכים באשפוז מלא.

את יחידת האשפוז מפעילים רופאים ואחיות ייעודיים המטפלים רק בילדים המגיעים אליה. לרשות היחידה עומדות כל היחידות המקצועיות של מחלקת ילדים ורופאים מומחים בתחומים נוירולוגיה, גסטרואנטרולוגיה, ריאות, המטולוגיה, אימונולוגיה ואלרגיה, מחלות עור, מחלות זיהומיות, ראומטולוגיה ועוד.

ביחידה ניתן לקבל עירויי ברזל לחולים כרוניים, טיפול תרופתי תוך ורידי לחולים במחלות דלקתיות של המעי או במחלות מפרקים, ביצוע טסטים לסוגי אלרגיה למזון ולתרופות וטסטים אנדוקריניים, טיפולים לחולי CF, טיפולים אנטיביוטיים דרך הווריד, בדיקת EEG ועוד.

כדי להרגיע את המטופלים הקטנים נכנס ליחידה ליצן רפואי, והם גם מוזמנים לשחק בכיתת הילדים במחלקה ולאכול במזנון החדש של המחלקה, ובסוף יום הטיפול מקבל כל ילד שי קטן.

סגנית מנהל מחלקת ילדים בכרמל ד"ר תמר עציוני: "מטרתה של יחידת האשפוז היא להקל על ההורים ועל הילדים ולאפשר להם טיפול איכותי ביחידה נפרדת וחזרה מהירה הביתה באותו היום. היחידה היא שלב ביניים בין הטיפול בקהילה לבין אשפוז בבית חולים. זהו נדבך מקצועי חשוב למחלקה אשר מחזק את הקשר בין הקהילה לבית החולים, והמרוויחים הגדולים הם הילדים".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר