מאפים בדלי קפה (צילום: שירי ויצנר)
מאפים ב"דלי קפה" (צילום: שירי ויצנר)

"עשינו משהו עם המון אהבה"

שלושת השותפים של מסעדת "ויוינו" פתחו בהיכל הספורט ברוממה בית קפה קטן ומושקע, שהוא גם מאפייה, גם קונדיטוריה, וחלקו משמש מעדנייה. כל מאפה, כל כיכר לחם, כל קינוח – הכל נעשה במקום

פורסם בתאריך: 28.3.22 11:38

לאחר עיכובים רבים, נפתח סוף-סוף בהיכל הספורט ברוממה "דליקפה" מבית "ויוינו". זהו בית קפה-מאפייה-קונדיטוריה בשירות עצמי, וחלק קטן המשמש מעדנייה. אחראים על המקום –שלושת השותפים של "ויוינו" – עודד שטראוס, דדי צורף ואלי הדדי.

שטראוס: "זה עסק מאוד מורכב, לא סתם לקח לנו הרבה זמן להרים אותו. החנות עצמה היא יחסית קטנה, אבל זה אחד הדברים הכי שאפתנים שעשינו עד היום. זה מקום מקסים, אבל הוא כמו תינוק, הוא רק מתחיל להתפתח. אתה בונה עסק מהיסוד, הוא מתחיל לקרום עור וגידים, ואז כשאתה פותח, פתאום אתה מבין שלא חשבת על הכל, והכל בהתהוות. אבל עשינו משהו עם המון אהבה, המון מחקר ומחשבה ויצא מושלם".

"דליקפה" (צילום: שירי ויצנר)

"דליקפה" (צילום: שירי ויצנר)

מה שונה בית הקפה הזה ממקומות אחרים?

"הכל נעשה פה במקום, כל מאפה וכל כיכר לחם נאפים במקום. גם את כל הקינוחים מכינים פה. יש לנו כריכים מדהימים, סלטים טריים. מפה את תקני חלות הביתה ביום שישי, עוגות בחושות וקרואסונים טובים. זה בדיוק המקום להודות לצוות המדהים שלנו, לאופה הראשי רועי לשניאק, לקונדיטורית לירון דגול ולשפים כפיר סבן ויניר גרין. מעבר לזה, יש פה חנות קטנה שיש בה דברים שלא תמצאי במקומות אחרים, כל מיני ברנדים של פסטה שאנחנו עושים, יינות ומוצרי מעדנייה להכנה בבית. זו מעדנייה קטנה מאוד, עם מאפייה וקונדיטוריה, שנותנת שירות של בית קפה".

 

 

ופתחתם שם עוד מטבח של המסעדה, מה זה אומר?

"מלבד בית הקפה בנינו עוד מטבח שמשמש רק למשלוחים ולאיסוף עצמי של מסעדת 'ויוינו'. זה מטבח נוסף, שלמעשה ישחרר את צוות המסעדה מלהתעסק עם משלוחים, פשוט כי לא עמדנו בעומס".

למה אתם סגורים בשבת?

"ראשית, כי אנחנו רוצים לתת לעובדים חופש, גם ככה מאוד קשה כיום לגייס עובדים. שנית, כי אנחנו לא קונים כלום מספקים חיצוניים, אלא עושים הכל במקום בייצור עצמי. אם נפתח בשבת זה נוגד את התיאוריה שלנו שהכל אמור להיות טרי ונעשה על המקום. בקיצור, שבת יום מנוחה בשביל כולם".

 

"דליקפה", דרך פיקה 69, היכל הספורט רוממה. שעות פעילות: א'-ה' 20:00-08:00, שישי 15:00-08:00. טלפון: 074-7072288.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר