-->
עוז יאיר (צילום: המרכז הרפואי כרמל)
עוז יאיר (צילום: המרכז הרפואי כרמל)

מנהל אדמיניסטרטיבי חדש למרכז הרפואי כרמל

לתפקיד מונה עוז יאיר (39) תושב חיפה. יאיר יהיה אחראי במסגרת תפקידו על כל שירותי התפעול, האדמיניסטרציה, הלוגיסטיקה, התשתיות, ההנדסה ומערכות המידע וכן על תקציב רכש בהיקף של מאות מיליוני שקלים בשנה ומאות עובדים במקצועות שונים

פורסם בתאריך: 28.3.22 13:54

עוז יאיר (39), תושב חיפה, מונה לתפקיד המנהל האדמיניסטרטיבי של המרכז הרפואי כרמל. במסגרת תפקידו, יהיה אחראי יאיר על כל שירותי התפעול, האדמיניסטרציה, הלוגיסטיקה, התשתיות, ההנדסה ומערכות המידע וכן על תקציב רכש בהיקף של מאות מיליוני שקלים בשנה ומאות עובדים במקצועות שונים.

יאיר, שצמח וגדל בבית החולים, שימש בשמונה השנים האחרונות המנהל לוגיסטי. במסגרת תפקידו היה אחראי על שירותי הפנים, הרכש וההצטיידות וההסעדה וכן על מחלקות תפעול נוספות.

 

 

יאיר הוא בוגר תואר ראשון במזרחנות, מדעי המדינה וכלכלה, ובעל תואר שני בניהול מערכות בריאות באוניברסיטת חיפה, והוא בוגר עתודה ניהולית בכירה של כללית.

"אני מאמין בעובדים שלנו בכרמל וביכולת שלהם להוביל להישגים חדשים", אומר יאיר, "לנגד עיניי עומדים חתירה למצוינות, מקצועיות ושירות. ביחד עם הנהלת בית החולים נחזק את הדנ"א הייחודי כל כך של כרמל ונצעיד אותו קדימה".

עוז יאיר נשוי להילה ואב לעמית, יהל ושירה.

 

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר