המכללה האקדמית גליל מערבי (צילום: ליאור אביטן)
המכללה האקדמית גליל מערבי (צילום: ליאור אביטן)

להיות דירקטור/ית זאת אחת המשרות הנחשקות ביותר בשוק העבודה

היחידה ללימודי חוץ והמשך במכללה האקדמית גליל מערבי פותחת קורס דירקטורים בהשתתפות בכירים ברשויות המקומיות, בתעשייה ובארגונים וחברות מובילים בצפון

פורסם בתאריך: 25.4.22 12:55

התוכנית להכשרת דירקטורים ונושאי משרה לחברות עסקיות, ממשלתיות וציבוריות ביחידה ללימודי חוץ והמשך במכללה האקדמית גליל מערבי תמצב אותך כבעל הכלים המתאימים להבנת התהליכים בתוך הארגון ומחוצה לו ותספק לך ידע פיננסי, משפטי וניהולי לקידום ושיפור המיומנויות הנדרשות לביצוע תפקידך כדירקטור בהצלחה רבה.

דירקטור הוא סוג של "מנהל-על" המחזיק במגוון סמכויות. הדירקטורים מעורבים בגיבוש אסטרטגיה, תגובה בעיתות משבר, התוויית מדיניות ופיקוח על ההתנהלות החברה. השפעת הדירקטוריון על הארגון היא רבה. אם נשווה זאת לזירה התיאטרלית – הדירקטור הוא הבמאי של ההצגה, הוא בעל עוצמה רבה בתפקוד של הארגון.

אילו תכונות נדרשות מדירקטור?

אסרטיביות: "עמוד שדרה", גמישות מחשבתית, אינטליגנציה רגשית ושכל ישר.
ביטחון עצמי: אדם בטוח בעצמו, שפוליטיקה ארגונית לא זרה לו ולא מבהילה אותו.

הקורס בהשתתפות בכירים ברשויות המקומיות, בתעשייה ובארגונים וחברות מובילים בצפון

הקורס בהשתתפות בכירים ברשויות המקומיות, בתעשייה ובארגונים וחברות מובילים בצפון

לכן, אין זה פלא שבמחזור הנוכחי של קורס הדירקטורים במכללה משתתפים בכירים ברשויות המקומיות, בתעשייה ובארגונים וחברות מובילים בצפון: יניב אשור, מנכ"ל עיריית עכו; חנן יגר, מנכ"ל המכללה האקדמית גליל מערבי; אלון יואב איתמר, מנהל בכיר בחברת הייטק; ניר וקיל, מנהל מפעל FORMEX תעשיות; רוית ליטן, מנהלת השיווק במכללה האקדמית גליל מערבי; יוסי מאירוביץ', ראש מינהל מערכות מידע במכללה האקדמית גליל מערבי, ואלה הם רק חלק מן המשתתפים.

בעידן, שבו כל צעיר / בוגר / אקדמאי חושק במשרה ניהולית בכירה, מסמן מסלול קריירה זוהר, משקיע מאמצים סיזיפיים כדי לטפס במעלה ההיררכיה הארגונית עד להתברגות במשרה נחשקת, השתלבות בקורס דירקטורים היא בהחלט צעד נבון שיכול לפתוח המון דלתות. השתלבות בחברה כדירקטור מציעה לנושא המשרה לא מעט כבוד, יוקרה, סטטוס, השפעה, קשרים, שכר נאה, ותחושה שהוא "נמצא במרכז העניינים" ומטביע את חותמו.

 

 

הקורס נפתח פעמיים בשנה בשני מחזורים ומיועד למנהלים בחברות וארגונים המעוניינים לעבוד גם כדירקטורים בחברות ציבוריות שונות.

הקורס מתאים גם למנהלים בארגונים ציבוריים, עיריות, ארגונים מוניציפליים וגם לבוגרי תואר שני העובדים בתפקידי מפתח בארגונים ומוסדות שונים.

בקורס תפתחו מיומנויות ניהוליות לתפקיד הדירקטור, תרכשו ידע פרקטי, מקצועי ומתקדם עבור תפקיד הדירקטור בתחומים משפטיים, חשבונאיים, אסטרטגיים, פיננסיים וניהוליים. הקורס מכין את המשתתפים לתפקידם כדירקטורים בצורה המקצועית ביותר עבור הארגון.

תוכנית הלימודים מדגישה את חשיבות תפקיד הדירקטור בחברות ובארגונים, מתוך הבנה שפעולותיו והחלטותיו של הדירקטור חייבות להיות מבוססות על ידע מקצועי נרחב, מיומנויות גבוהות, תוך שמירה על טוהר המידות והימנעות מניגוד אינטרסים.
בסיום הקורס ניתן להירשם כחבר באיגוד הדירקטורים בארץ.

ההרשמה עדיין בעיצומה. פרטים בטל': 04-9015262

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר