מהתפריט של "צ'אנג בה" (צילום: יח"צ)
מהתפריט של "צ'אנג בה" (צילום: יח"צ)

הכי תאילנד שיש

כבר אין צורך להרחיק עד תאילנד כדי לאכול אוכל רחוב תאילנדי אמיתי. בצומת מוצארט בקריות נפתח סניף של "צ'אנג בה", המציע את כל מה שיש למטבח התאילנדי להציע, בתיבול מדויק, בלי לעגל פינות והכי נאמן למקור

פורסם בתאריך: 27.4.22 14:42

כל מי שהיה בתאילנד ואכל ברחוב פאד תאי חם שנעשה בזריזות ידיים מעוררת השתאות, בתיבול מדויק, בחריפות מעודנת, עם מעט בוטנים מלמעלה, וקיבל את המנה מידיה של התאילנדית המבוגרת שזה מה שהיא עושה כל חייה, יודע שהוא זכה בחוויה קולינרית שאין שנייה לה.

לאחרונה הושק סניף בוטיק חדש של "צ'אנג בה" בצומת מוצארט בקריות, כך שאין צורך להרחיק עד תאילנד כדי לאכול אוכל רחוב תאילנדי אמיתי. הסניף החדש הוא בר ישיבה גדול המעניק חוויית בילוי אחרת ושונה מסניף "צ'אנג בה" החיפאי, והוא גם משמש מרכז משלוחים לכל הקריות והסביבה.

מהתפריט של "צ'אנג בה" (צילום: יח"צ)

מהתפריט של "צ'אנג בה" (צילום: יח"צ)

ב"צ'אנג בה" משתמשים בחומרי גלם תאילנדיים מקוריים: תבלינים, שמנים, רטבים וכל מה שיש למטבח התאילנדי המשובח להציע, והכל נעשה ביבוא של מוצרים ישירות מבנגקוק הגדולה. במטבח של השף עידן ליפשיץ משתמשים בטכניקות הבישול התאילנדי המסורתי ולא מעגלים פינות. כל הכלים במטבח יובאו במיוחד מתאילנד, כדי שהמנות יצאו נאמנות למקור, וגם הצוות מורכב מתאילנדים, אשר מביאים איתם את הידע, הדיוק ואפילו רוקחים את תערובת התבלינים במכתש ועלי, ממש כמו בתאילנד.

 

 

בין המנות בתפריט: גאנג קייאו וון (חריף מאוד) עם טופו/עוף/דג בתבשיל קארי ירוק, חלב קוקוס, חצילים, ברוקולי, מנגולד, למון גראס, כפיר ליים, גלנגל, בזיליקום, בצל ירוק, ג'ינג'ר צ'ילי ושום (76-62 שקלים); קוטיאו פאד פלה – קוביות של דג מוקפצות עם אטריות חיטה בקארי צהוב, חלב קוקוס, ברוקולי, בצל לבן וירוק, שמפיניון, כפיר ליים וגלנגל (76 שקלים); קאו פאד – פרייד רייס טופו/עוף/פירות ים מוקפץ עם אורז ברוטב שיטאקי, סויה, ביצה, גזר, בצל לבן וירוק עם כוסברה מעל (82-62 שקלים); טום קא גאי – מרק על בסיס ציר עוף וקרם קוקוס, עגבניות, בצל לבן וירוק, שמפיניון, ברוקולי, כפיר ליים וגלנגל, מוגש בתוספת אורז (56 שקלים); יאם סום – נתחי שרימפס ברוטב סויה מתקתק, בזיליקום, סלרי, נענע, בצל ירוק, פומלה, שעועית ירוקה, עגבניות שרי ובוטנים, ברוטב לימון, סוכר דקלים, שום, פיש סוס, צ'ילי ובצל קריספי מעל (46 שקלים).


"צ'אנג בה", שדרות ירושלים 1, קרית ביאליק. שעות פתיחה: א'-ו' 22:00-12:00. טלפון: 077-938-6268. לינק ישיר למשלוחים >>> 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. חובב תאילנד

    אני מחכה לטוס לתאילנד בראשון ליולי או לאחר מכן, עדיין יש הגבלות מרגיזות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר