קבב על האש. "מנגל" (צילום: חגית הורנשטיין)
קבב על האש. "מנגל" (צילום: חגית הורנשטיין)

יושבים על הבר, אוכלים על האש

בצמוד לפאב "צפרירים 1" בכניסה לכרמליה נפתח "מנגל", מקום קטן, הממותג כפרימיום ברביקיו. בתפריט: שלל מנות בשרים, מנות לצמחונים (דגים) ומנות לטבעונים (ירקות בגריל)

פורסם בתאריך: 16.5.22 13:37

אמנם הקורונה כבר (כמעט) מאחורינו, אבל אחד מספיחיה הוא "מנגל", מקום חדש בכניסה לכרמליה, בצמוד לפאב "צפרירים 1". זהו מקום קטן, הממותג כפרימיום ברביקיו, וניתן לשבת בו על הבר, שם נמצאות גם עמדות המנגל או בשולחנות שברחבה הסמוכה.

"הרעיון לפתוח מקום 'על האש' עלה בקורונה", מספר יותם בן עמי, אחד השותפים בפאב, "לא היה הרבה מה לעשות, אז לימדנו את הצוות לעשות משלוחים, ואת רוב היום העברנו בטיולים ביערות. היינו עושים שם על האש חמש פעמים בשבוע לפחות, ואין דבר יותר כיף וטעים מזה. מפה בא לי הרעיון, לפתוח עסק לא מפלצתי כמו 'צפרירים 1' עם 100 אנשי צוות, אלא עסק שיהיה יותר פשוט לתפעול, עם שעות יותר נוחות".

אז זה הבייבי שלך?

"השותפים שלי ב'צפרירים 1', לירן לוי והשף ירון וידר, הם גם השותפים ב'מנגל' וצירפנו אלינו את אופק בוטנר שעבד בפאב כמה שנים".

יותם בן עמי ואופק בוטנר (צילום: חגית הורנשטיין)

יותם בן עמי ואופק בוטנר (צילום: חגית הורנשטיין)

חצי שעה לפני הפתיחה, וכבר יש תור לא קטן בחוץ. מה הסוד?

"הכל פה על טהרת הפחמים ואת הכל אנחנו מכינים בעצמנו – הקציצות, הירקות והרטבים, יש לנו שלושה סוגים של חריף שאנחנו מכינים במקום. את כל המנות ניתן לקבל בצלחת, בפיתה או בלחמניית שמינייה, ויש גם מנות לצמחונים (דגים) ולטבעונים (ירקות בגריל). אנחנו כשרים ומקפידים על הפרדת כלים בין הבשר לדגים".

כרגע שעות הפעילות יחסית מצומצמות.

"אנחנו פותחים ב-12:00 וסוגרים ב-17:00 אבל בהמשך, לפי הביקוש, אולי נאריך את שעות הפעילות עד לייט נייט. אנחנו זורמים. מה שבטוח, כשנהיה ערוכים, יהיו גם משלוחים".

 

 

התפריט מחולק לשלושה:

בשרים: קבב / פרגית / מרגז (40 שקלים); שקדי עגל (58 שקלים); כבדי עוף / כנפיים (35 שקלים); מעורב (39 שקלים); מוח (58 שקלים); פיקניה (65 שקלים); אנטריקוט (68 שקלים).

דגים: שיפוד סלמון / ברבוניות (65 שקלים); פיתה דניס (55 שקלים); לברק שלם (69 שקלים).

ירקות: פיתה פורטבלו (40 שקלים); פיתה כרובית (29 שקלים); כרובית מדורה (32 שקלים); חציל (18 שקלים); ירקות מדורה: תפוח אדמה / בטטה / סלק / קולורבי (15 שקלים).


מנגל, צפרירים 1, חיפה. שעות פעילות: ימים ראשוןשישי 12:00-17:00.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר