עוגת גבינה ופירות יער (צילום: מתוך הפייסבוק)
עוגת גבינה ופירות יער (צילום: מתוך הפייסבוק)

סניף חדש למאפיית "פרלה" הוותיקה מהקריות

הקורונה, מתברר, עשתה רק טוב למאפיית "פרלה" הוותיקה והטובה, הפועלת זה 40 שנה ברבמ"ד בקרית מוצקין. במהלך התקופה היא שופצה, שודרגה והתווספו לה מוצרים חדשים, ולאחרונה נפתח סניף גם בקרית ביאליק. "זה מקום יפהפה, שהוא פנינה בקריות. היה חשוב לנו להביא משהו אחר, שפחות רואים בנוף המקומי", אומר עידן כהן, מבעלי המאפייה

פורסם בתאריך: 19.6.22 12:45

לאחר 10 שנות גלות באזור חיוג 03 ו-13 שנות זוגיות, החליטו עידן כהן וצח נקש, לשוב לכור מחצבתם בקריות. כהן, הנדסאי בניין שעבד כמפקח, ונקש שבא מתחום השיווק, היו על פרשת דרכים מבחינת עבודה וההזדמנות לעולם חדש נפלה עליהם ללא תכנון מוקדם.

"אני בן של אופה", מספר כהן, "לאבי יש מאפייה ברבמ"ד במוצקין זה 40 שנה בשם 'מאפיית פרלה'. השותף שלו בדיוק פרש, ונכנסתי לעזור. אחרי שבוע עבודה עם אבא, הבנתי שאני ממש נהנה מכל חוויית השירות, הפידבקים של הלקוחות, ואני רוצה לנסות לפתח את זה. ראיתי שיש פוטנציאל לפרנסה טובה, ובאתי כל-כולי במטרה לנסות למנף את המאפייה הוותיקה למקום יותר מודרני וצעיר. זו מאפייה מאוד ותיקה בנראות שלה, מאוד פשוטה ורציתי משהו אחר".

 

 

מתי כל זה קרה?

"לפני כשלוש שנים. במהלך חצי השנה הראשונה, הצלחנו לסגור את כל החובות שהיו לה וגם עשינו שיפוץ במטרה להעלות את הנראות והרמה של המקום. תוך כדי, הוספנו מגוון עשיר מאוד של מוצרים, תוך שימוש בחומרי הגלם הכי טובים וככה התגלגלנו לתוך העולם הזה. המאפייה הייתה בשטח של 25 מ"ר, ועם הזמן הכל נעשה צפוף. דווקא תקופת הקורונה נתנה לנו פוש קדימה והרימה אותנו למעלה ובמשך יותר משנה חיפשנו נקודה חדשה, אליה רצינו להעתיק את הייצור. לפני חצי שנה מצאנו את הנקודה הבאה שלנו שנמצאת בקרית ביאליק, וזה מקום בלתי רגיל. לפני כשבועיים פתחנו מקום יפהפה, שהוא פנינה בקריות. היה חשוב לנו להביא משהו אחר, שפחות רואים בנוף המקומי".

לחם פרמז'ן (צילום: מתוך הפייסבוק)

לחם פרמז'ן (צילום: מתוך הפייסבוק)

מה הייחוד מבחינת מוצרים?

"קודם כל הטעם שלנו, כל דבר הוא ייחודי לנו. אנחנו מאפייה שמכינה הכל-הכל לבד, אנחנו לא קונים כלום מוכן. גם המחירים שלנו מאוד נוחים, כי זה מה שחרתנו על הדגל שלנו – להיות נגישים לכולם, אבל בלי להתפשר על איכות. אנחנו מייצרים לחמים (10 שקלים לחלה בשישי עד 22 שקלים), לחמניות (13-7 שקלים ל-5 יחידות), מאפי בוקר (12-8 שקלים), עוגות שמרים (42-38 שקלים), עוגיות (38-25 שקלים), קישים (65 שקלים) כריכים ופיצות. ניתן לשבת במקום, ליהנות מקפה מעולה (8 שקל) ומכל המגוון שיוצא מהתנורים".

"מאפיית פרלה", הנס מולר 2, אזור התעשייה קרית ביאליק. שעות פעילות: א'-ה' 20:00-07:00, שישי 15:00-06:00. טלפון: 04-8762743

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר