טקס חנוכת המכון לריפוי בעיסוק (צילום: דוד חורש, דוברות שירותי בריאות כללית)
טקס חנוכת המכון לריפוי בעיסוק (צילום: דוד חורש, דוברות שירותי בריאות כללית)

שירותי בריאות כללית חנכה מכון חדש לריפוי בעיסוק

במכון שהועתק מהמרכז הרפואי לין לבית אמות תמצאו 12 מרפאים בעיסוק, ארבעה חדרי טיפול פרטניים, מטבח טיפולי ואולם למפגשים קבוצתיים

פורסם בתאריך: 20.6.17 10:17

בטקס חגיגי במעמד ראש העיר חיפה יונה יהב נחנך המכון לריפוי בעיסוק החדש של שירותי בריאות כללית שהועתק מהמרכז הרפואי לין לבית אמות בעיר התחתית. המכון החדש נבנה בגישה חדשנית ותוך יצירת סביבת עבודה ושירות עדכנית, כאשר דגש רב הושם בתכנונו על יצירת אווירה נעימה וידידותית ועל פרטיותם של המטופלים.

במכון יש ארבעה חדרי טיפול פרטניים המותאמים לסוגי טיפול שונים – טיפול קוגניטיבי, טיפול בחולים עם מחלות נוירולוגיות, טיפול לאנשים שסובלים מכוויות וטיפול באמצעות מציאות מדומה. כמו כן יש שם חדר לבניית סדים, מטבח טיפולי המאפשר למי שתפקודו נפגע ללמוד מחדש כיצד לתפקד במטבח מותאם ולהתאמן על כך, ואולם מרווח המתאים למפגשים זוגיים וקבוצתיים.

מנהלת המכון יעל ריסמן מציינת כי זהו המכון הגדול ביותר בארץ לריפוי בעיסוק ושפועלים בו 12 מרפאים, והוסיפה כי מדי חודש מטופלים בו כ־550 איש וכי סך הטיפולים הניתנים בו בכל חודש מגיע לכ-1,800. המכון משרת את כל מבוטחי כללית בחיפה, בקריות, בנשר, ביקנעם וביישובי חוף הכרמל.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר