צוות מרפאת אבן סינא (צילום: דוברות כללית)
צוות מרפאת אבן סינא (צילום: דוברות כללית)

מרפאת אבן סינא של כללית עברה למגדל ארמון

המרפאה תמשיך לתת את השירות למטופלים במרחק מטרים ספורים ממיקום המרפאה הוותיקה ברחוב אבן סינא. המעבר למרפאה החדשה יאפשר למטופלים לקבל מגוון שירותים גדול תחת קורת גג אחת

פורסם בתאריך: 26.7.22 13:30

מרפאת כללית אבן סינא עברה למשכנה החדש, במתחם חדש ומרווח במגדל ארמון ברחוב הנביאים. הצוות המקצועי של המרפאה, בניהולו של ד"ר סלאבק חוסאם – המונה את מנהל שירותי הסיעוד יאסין אחמד, המנהלת האדמיניסטרטיבית חגית ממן ומנהלת בית המרקחת נאטור עביר – ימשיך לתת את השירות למטופלים במרחק מטרים ספורים ממיקום המרפאה הוותיקה ברחוב אבן סינא.

בכללית מציינים, כי היתרון הגדול במעבר המרפאה למרכז הרפואי ארמון הוא שניתן מעתה לקבל מגוון שירותים תחת קורת גג אחת: מרכז בריאות הילד, שבו וניתן לקבל  שירותי רפואה יועצת לילדים על ידי טובי המומחים בתחומי ריאות, ראומטולוגיה, אף-אוזן-גרון, כירורגיה, אנדוקרינולוגיה, סוכרת ילדים, תזונה ודיאטה ועוד; מרפאה לטיפול בילד ובנוער – רפואה יועצת עם מומחי כללית בתחומי אף-אוזן-גרון, עיניים ועור; מרכז בריאות האישה, מכון להתפתחות הילד וכללית סמייל.

 

 

"אנו, בכללית, רואים לנגד עינינו את רווחתם של המטופלים שלנו ומזמינים אתכם לבוא ולהתרשם מהמרפאה החדשה, אנו פה בשבילכם, בכל העת", שיתפה חגית ממן.

"אנו מברכים על המעבר של המרפאה ושמחים להמשיך לתת למטופלים שלנו את השירות הטוב ביותר וכעת במרפאה עם עיצוב מודרני וחדיש", סיכם מנהל המרפאה ד"ר חוסאם.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר