הרוקחת נאטור עביר מבית המרקחת אבן סינא בארמון עם חיסוני קורונה ופייזר לפעוטות (צילום: דוברות כללית)
הרוקחת נאטור עביר מבית המרקחת אבן סינא בארמון עם חיסוני קורונה ופייזר לפעוטות (צילום: דוברות כללית)

יצא לדרך מבצע חיסוני קורונה לפעוטות בכללית

ההורים יכולים לבחור האם לחסן את ילדיהם בחיסון של חברת פייזר הניתן בשלוש מנות או בחיסון של חברת  מודרנה הניתן בשתי מנות. ד"ר פרח חנא, רופא ילדים ומומחה למחלות זיהומיות בכללית: "ההחלטה אם לחסן את הפעוטות נשארת בידי ההורים ועל פי שיקולם"

פורסם בתאריך: 2.8.22 11:57

בהתאם להנחיות משרד הבריאות, במחוז חיפה וגליל מערבי בכללית החל מבצע חיסוני קורונה לפעוטות מגיל חצי שנה עד גיל 5. ההורים יכולים לבחור האם לחסן את ילדיהם בחיסון של חברת פייזר הניתן בשלוש מנות או בחיסון של חברת  מודרנה הניתן בשתי מנות, כאשר שני החיסונים אושרו בחודש שעבר על ידי מינהל התרופות והמזון של ארצות הברית (FDA).

 

 

ד"ר פרח חנא, רופא ילדים ומומחה למחלות זיהומיות במחוז חיפה וגליל מערבי בכללית, מסביר: "המינון שניתן לילדים נמוך בהרבה מזה של מבוגרים. משרד הבריאות ממליץ לחסן נגד קורונה  תינוקות ופעוטות בסיכון גבוה לאשפוז ולסיבוכים. גורמי הסיכון לתחלואה קשה ומשמעותית בתינוקות כוללים פגות, השמנת יתר, דיכוי חיסוני מולד או נרכש וכן מחלות לב, ריאה וכליות כרוניות. יש לשקול לחסן  ילדים הנמצאים בקרבת בן משפחה עם גורמי סיכון לתחלואה משמעותית, ומשרד הבריאות מאפשר להורים שרוצים בכך לחסן גם ילדים בריאים, שאינם בקבוצת סיכון. ההחלטה לחסן את הפעוטות בקבוצת הגילאים הזו נשארת בידי ההורים ועל פי שיקולם תוך התחשבות במצבו החיסוני של הילד ובמחלות הרקע שלו באופן פרטני".

מנהלת הסיעוד המחוזית רינת בסל: "פתחנו במבצע חיסוני פעוטות. מרפאות הכללית ברחבי המחוז ערוכות לקבל את ההורים והילדים המבקשים להתחסן. צוות המרפאה זמין עבור ההורים בכל שאלה או היוועצות לגבי מתן החיסון. החיסון ניתן בתיאום תור מראש בטלפון 2700*, באתר או באפליקציה של כללית".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר