שחקני הפועל חיפה. בסטים במקום דיאדורה? (צילום: צלמוס)
שחקני הפועל חיפה. בסטים במקום דיאדורה? (צילום: צלמוס)

הפועל חיפה במשא ומתן לרכישת מדי משחק מחברה במזרח ירושלים

את הקשר בין הפועל לבסטים יצר נציג הקבוצה הפלסטינית ג'בל מוכאבר, ולפי ההערכות תהווה העסקה חלק מהתשלום שפסקה אופ"א נגד הפועל בעניינו של עלי חטיב

פורסם בתאריך: 28.6.17 11:26

הפועל מנהלת משא ומתן עם חברת בסטים – חברה דרום אפריקאית הפועלת במזרח ירושלים – לרכישת מדי המשחק של כל קבוצות המועדון. את הקשר בין הפועל לבסטים יצר נציג הקבוצה הפלסטינית ג'בל מוכאבר, ולפי ההערכות תהווה העסקה חלק מהתשלום שפסקה אופ"א נגד הפועל בעניינו של עלי חטיב בסך של 570,000 שקל.

עם זאת, גורמים בהפועל טוענים כי אין קשר בין שני הדברים. "הקשר עם חברת בסטים נוצר באמת על ידי עורך הדין שמייצג את ג'בל מוכאבר במגעים בינינו על קיום פסק דין של אופ"א, אבל אין קשר בין התשלום לקבוצה לרכישת הבגדים מהחברה. יואב כץ יודע שהוא חייב לקיים לאלתר את פסק הדין ולשלם לקבוצה הפלסטינית, ואם הוא לא יעשה זאת עד תחילת השבוע עלולה אופ"א לנקוט הליכים שעשויים להביא אפילו לסיום פעילותה של הקבוצה".

בסטים כבר העבירה להפועל דוגמאות של מדי משחק לקבוצה הבוגרת ולקבוצות מחלקת הנוער, וגורמים במועדון חוששים שרכישתם מהחברה שמחזיקה במתפרה במזרח ירושלים ולא מאחד ממותגי הספורט הבינלאומיים נובעת רק משיקולים כספיים של כץ לצמצום הנזק שגרמה פרשת חטיב, ושאיכות התלבושות תהיה נמוכה.

הפועל כבר ניהלה מגעים עם החברות ג'ומה ודיאדורה על אספקת מדי המשחק לעונה הבאה, אך אלה הופסקו בשלב זה.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר