פרופ’ רונן רובינשטיין וד”ר ברק צפריר (צילום: אלי דדון)
פרופ’ רונן רובינשטיין וד”ר ברק צפריר (צילום: אלי דדון)

רופאים מכרמל בראשות האיגוד הקרדיולוגי

פרופ’ רונן רובינשטיין נבחר ליו”ר האיגוד וד”ר ברק צפריר נבחר למזכיר החוג לאפידמיולוגיה. פרופ’ משה פליגלמן: “זהו כבוד גדול למערך הלב שלנו ששניים מבכירי רופאינו הם ממובילי רפואת הלב בישראל”

פורסם בתאריך: 21.2.17 12:52

שני רופאים בכירים מהמערך הקרדיולוגי במרכז הרפואי כרמל נבחרו לתפקידים מובילים באיגוד הקרדיולוגי בישראל, המהווה חלק מההסתדרות הרפואית ופועל ברשות המועצה המדעית. פרופ’ רונן רובינשטיין נבחר ליו”ר האיגוד וד”ר ברק צפריר נבחר למזכיר החוג לאפידמיולוגיה ומניעה קרדיווסקולרית.
פרופ’ רובינשטיין: “התוכנית שלנו היא להמשיך ולבסס מבחינה ארגונית ומבחינה מקצועית את הפעילות הענפה של האיגוד הקרדיולוגי לקידום הקרדיולוגיה בישראל ולמלחמה במחלות הלב. נפעל לקידום תוכניות בריאות לאוכלוסייה, לקיום פעילויות חינוך, הדרכה ובחינות לרופאים, לעריכת מפגשים מדעיים וכנסים של האיגוד על 13 חוגיו, ולביסוס והרחבת קשרים בינלאומיים עם האיגודים הקרדיולוגיים בעולם. כמו כן נקדם עבודה עם המועצה המדעית של ההסתדרות הרפואית, כולל עדכון ההתמחות בקרדיולוגיה ויצירת התמחויות על בתתי המקצועות של קרדיולוגיה, ונעבוד עם משרד הבריאות בנושאים כמו קביעת מדדי איכות לטיפול והכנסת תרופות וטכנולוגיות חדשות לסל הבריאות”.

ד”ר צפריר: “המטרות העיקריות שלנו היא להעלות את המודעות לחשיבות שבשמירה על אורחות חיים בריאים באוכלוסייה, ולאבחן ולטפל בגורמי הסיכון לטרשת עורקים כבר בשלב מוקדם. טרשת העורקים מובילה להתפתחות התקפי לב, אירועים מוחיים ומחלות כלי דם. גורמי סיכון כמו סוכרת, עישון, יתר לחץ דם, הפרעות בשומני הדם, עודף משקל ואורח חיים יושבני הם שכיחים באוכלוסייה, והימנעות מהם על ידי אימוץ אורח חיים בריא וזיהוי וטיפול נכון בשלב מוקדם יכולה לצמצם משמעותית את התחלואה ואת התמותה ממחלות אלו”.

מנהל המערך הקרדיולוגי בכרמל פרופ’ משה פליגלמן: “זהו כבוד גדול למערך הלב שלנו ששניים מבכירי רופאינו הם ממובילי רפואת הלב בישראל. אני בטוח בתרומתם לאיגוד הקרדיולוגי. לכולנו יש מטרות משותפות – להילחם במחלות הלב ולצמצם אותן, ולפעול לקידום אורח חיים בריא לכלל תושבי ישראל”.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר