מכשיר האקו לב החדש במרכז הרפואי לין (צילום: דוברות שירותי בריאות כללית)
מכשיר האקו לב החדש במרכז הרפואי לין (צילום: דוברות שירותי בריאות כללית)

עלייה בתחלואת הלב באזור חיפה

בעקבות נתוני משרד הבריאות לשנת 2016 רכשה שירותי בריאות כללית מכשירי אקו לב מתקדמים למרכז הרפואי לין ולקריית הבריאות זבולון

פורסם בתאריך: 13.7.17 12:00

שירותי בריאות כללית רכשה מכשירי אקו לב מתקדמים למרכז הרפואי לין ולקריית הבריאות זבולון. לדברי מנהל שירות רפואת הלב של הכללית במרחב חיפה וגליל מערבי ד"ר ניסן יניב, מכשירי אקו לב מיועדים לעזור באבחון מחלות לב באמצעות הדמיית מבנה שריר הלב והמסתמים והערכת תפקוד שריר הלב, באבחון לא פולשני שמתבצע באמצעות גלי קול.

מהכללית נמסר כי הכנסת המכשירים הללו לשימוש מצעידה את קופת החולים לעידן חדש בהדמיה והערכת הלב, שכן במכשירים החדשים הותקנה טכנולוגיית הדמיה מתקדמת המאפשרת קבלת תמונות בתלת ממד ברזולוציה גבוהה. המכשור החדש מאפשר למדוד את תפקוד שריר הלב באופן אובייקטיבי ולזהות בשלב מוקדם כל פגיעה בתפקוד – דבר חשוב במיוחד לחולים אונקולוגים שמקבלים טיפול כימותרפי אשר משפיע על תפקוד הלב. במכשירים מותקנות גם אפליקציות המסייעות בקבלת אבחון מדויק באופן שאיננו תלוי במשתמש.

עוד נמסר מהכללית כי בניגוד למגמת הירידה בתחלואת לב וכלי דם בכל הארץ, לפי נתוני משרד הבריאות לשנת 2016 חלה באזור חיפה דווקא עלייה בתחלואה זו. בשל כך, טוענים בכללית, פועלת הקופה לשפר ולהרחיב את השירות למניעה במחלות לב ולטיפול בהן, ובכלל זה פתיחתה של מרפאה חדשה למניעת מחלות לב בעכו בניהולו של ד"ר ברק צפריר, פתיחתה של מרפאת מומחי לב במרכז בחיפה והצטיידות במכשור החדיש.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר