שכונת רמת הנשיא בחיפה (צילום: חברת גב-ים)
שכונת רמת הנשיא בחיפה (צילום: חברת גב-ים)

היתר בנייה להקמת בית ספר יסודי ברמת הנשיא

רשות הרישוי המקומית של עיריית חיפה אישרה את בקשתה של החברה העירונית יפה נוף לאישור היתר בנייה להקמת בית ספר עם 20 כיתות ברחוב אלמוג 11 בשכונה

פורסם בתאריך: 23.7.17 15:03

רשות הרישוי המקומית של עיריית חיפה אישרה את בקשתה של החברה העירונית יפה נוף לאישור היתר בנייה להקמת בית ספר יסודי ובו 20 כיתות ברחוב אלמוג 11 בשכונת רמת הנשיא.

רשות הרישוי מוסמכת לאשר היתרי בנייה ללא הקלות (תוספות בנייה מצומצמות ביחס לתוכנית המאושרת), וחברים בה מהנדס העיר אריאל וטרמן ומ"מ ראש העיר חדוה אלמוג המכהנת כמחזיקת תיק מינהל ההנדסה העירוני. הבקשה שאושרה להיתר בנייה להקמת בית הספר החדש כוללת בניית שלושה אגפים (מבנים מחוברים של כיתות לימוד) ואגף מינהלה הכולל משרדים וספרייה. שטח המגרש שעליו יוקם בית הספר הוא כ-17 דונם.

במענה לשאלות "כלבו – חיפה והצפון" נמסר מדוברות העירייה כי עלות הקמת בית הספר היא כ-17 מיליון שקל וכי משרד החינוך יישא בה.

בתשובה לשאלה מהם לוחות הזמנים להקמת בית הספר נמסר מדוברות העירייה: "טרם נקבעו לוחות זמנים סופיים. לפי הערכה ראשונית, יציאה למכרז תהיה במהלך חודש ספטמבר והעבודות יחלו בתחילת שנת 2018. ההערכה היא שבניית הפרויקט תסתיים במחצית השנייה של 2019".

כזכור, תושבי שכונת רמת הנשיא זעמו בשנים האחרונות על הדחיות החוזרות ונשנות של הקמת בית ספר בשכונה. בחודש מרץ אמר יו"ר ועד השכונה גדי נרוז'ני ל"כלבו – חיפה והצפון": "בפגישות שקיימנו עם העירייה בהשתתפות ראש העיר יונה יהב בכבודו ובעצמו, הובטח לנו שבית ספר ייפתח בספטמבר 2015. לאחר שזה לא קרה יצאו תושבי השכונה למאבק שנשא פרי, ובאמצע 2016 הסכימה העירייה לפתוח בית ספר בספטמבר 2018".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר