סטודנטים בתוכנית הבין לאומית להתפתחות הילד (צילום: דוברות אוניברסיטת חיפה)
סטודנטים בתוכנית הבין לאומית להתפתחות הילד (צילום: דוברות אוניברסיטת חיפה)

המצטיינים של התוכנית להתפתחות הילד במדינות מתפתחות

הסתיים המחזור השלישי של התוכנית להתפתחות הילד באוניברסיטת חיפה, שבה לומדים לתואר שני בעלי מקצועות הקשורים בטיפול בילדים מאזורים כמו אפריקה ומזרח אירופה

פורסם בתאריך: 30.7.17 14:25

המחזור השלישי של התוכנית הבינלאומית להתפתחות הילד במדינות מתפתחות הסתיים בשבוע שעבר באוניברסיטת חיפה. טקס הסיום נערך בנוכחות סגן שר החינוך לפיתוח ומחקר של ליבריה שהגיע בראש משלחת דיפלומטית, ומשלחות נוספות הגיעו מהמדינות גאורגיה, גאנה, קניה, ניגריה, סלובניה, בלארוס, טנזניה ובורמה.

באוניברסיטה מציינים שהתוכנית, המקנה למשתתפיה תואר שני, היא יוזמה שמקבצת סטודנטים ממדינות ומאזורים מתפתחים בעולם כמו הודו, מזרח אירופה, אסיה, ואפריקה במטרה להעניק להם כלים להשפיע באופן משמעותי על מדינתם בתחומי החינוך, הרווחה והבריאות – והכל למען ילדים. הסטודנטים מגיעים מרקע מקצועי מגוון הקשור בעבודה עם ילדים כמו עבודה סוציאלית, משפט, סיעוד, כמורה, רפואת ילדים, פסיכולוגיה, פסיכיאטריה של הילד, ריפוי בעיסוק וקלינאות תקשורת.

פרופ' אבי שגיא-שוורץ, מומחה עולמי בתחום התפתחות הילד: "ההחלטה לפתוח את התוכנית נעשתה מתוך שליחות ורצון לתיקון עולם שיותיר אימפקט חיובי על האנושות. לשם כך החלטתי לרתום את הידע רב השנים שנצבר באוניברסיטה בתחום ולהקים תוכנית שתיתן השלמה נדרשת לאנשים שעובדים עם ילדים על בסיס יומיומי בתחומים השונים".

נשיא האוניברסיטה פרופ' רון רובין: "מדי שנה אנחנו מקבלים מאות בקשות הרשמה לתוכנית ומאשרים רק את המועמדים המצטיינים, בדגש על מדינות מתפתחות. הגעת המשלחות הדיפלומטיות ממדינות המוצא של הסטודנטים מעידה על הצלחת התוכנית ועל חשיבותה בעולם. למעשה גם ישראל מרוויחה מהתוכנית שגרירים מצוינים שייצגו את המדינה בארצות מולדתם".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר