סינטיהו סולליך. "כיף לפתוח ברגל ימין את הקדנציה השנייה שלי" (צילום: צלמוס)

"לא רציתי לחזור לארץ, אבל היום אני שמח מאוד שחזרתי למכבי חיפה"

סינטיהו סולליך, שרק הבוקר חתם במכבי חיפה, פתח את הקדנציה השנייה שלו בקבוצה עם שער ולא הסתיר את שמחתו. עומר דמארי, שכבש לראשונה מאז פברואר, ירד בזעם לחדר ההלבשה אחרי תקרית עם המאמן גיא לוזון

פורסם בתאריך: 27.8.17 23:41

מכבי חיפה השיגה הערב (ראשון) ניצחון ליגה ראשון לעונת 2018-2017 – 1:3 גדול על הפועל באר שבע. לירוקים כבשו ניקיטה רוקאביצה (30), סינטיהו סולליך (48) ועומר דמארי (90+5), ולבאר שבע הבקיע דן איינבינדר (65). בדקה ה-53 החמיץ רוקאביצה בעיטת עונשין מ-11 מטר, אחרי שהוכשל ברחבה על ידי לואי טהא שראה את הכרטיס האדום. לפני המשחק ערכה מכבי טקס הוקרה לשחקנה לשעבר אייל משומר.

 

ניקיטה רוקאביצה חוגג את הראשון. הוסיף גם בישול והחמצת פנדל (צילום: צלמוס)

ניקיטה רוקאביצה חוגג את הראשון. הוסיף גם בישול והחמצת פנדל (צילום: צלמוס)

 

המאמן גיא לוזון: "בהנעת כדור אנחנו לא יכולים לנצח את באר שבע שהיא קבוצה הרבה יותר מאורגנת. בגלל זה פתחנו עם רוקאביצה כחלוץ. ניצחנו את הקבוצה הכי טובה בארץ. אחרי שהציגו אותנו ככישלון מוחלט, הניצחון הזה חשוב מאוד. בעקבות ההפסד הצורב בשבוע שעבר נגד בני יהודה היינו חייבים לנצח כדי להחזיר את הביטחון. אחרי החמצת הפנדל איבדנו את המומנטום, אבל היינו הקבוצה היותר מסוכנת על המגרש. אנחנו צריכים להיות צנועים ולנצח גם במשחק הבא".

סולליך חתם רק הבוקר בקבוצה, והצליח לכבוש כבר במשחקו הראשון. בתום 90 הדקות הוא אמר: "כיף לפתוח ברגל ימין את הקדנציה השנייה שלי. לא רציתי לחזור לארץ, אבל התגעגעתי למכבי חיפה והיום אני שמח מאוד שחזרתי לקבוצה".

 

מאור בוזגלו ביציע. קבוצתו החדשה ניצחה את הישנה (צילום: צלמוס)

מאור בוזגלו ביציע. קבוצתו החדשה ניצחה את הישנה (צילום: צלמוס)

 

אבל השמחה במכבי לא היתה שלמה. בזמן שהשחקנים חגגו עם הקהל ירד דמארי בזעם לחדר ההלבשה לאחר תקרית עם לוזון. דמארי כבש את שערו הראשון מאז פברואר, ובסוף המשחק הוא ספג צעקות ממאמנו ולא הצטרף לחבריו שנשארו על כר הדשא כדי להודות לאוהדים.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר