ד"ר זאב גולדיק (צילום אלי דדון)
ד"ר זאב גולדיק (צילום אלי דדון)

מינוי חדש במערך ההרדמה במרכז הרפואי כרמל

יו"ר איגוד המרדימים האירופי ד"ר זאב גולדיק, לשעבר יו"ר איגוד המרדימים בישראל ועד לאחרונה מנהל יחידת ההתאוששות בכרמל, מונה למנהל מערך ההרדמה במחלקה לטיפול נמרץ ובמחלקה לרפואת כאב

פורסם בתאריך: 3.9.17 11:44

הנהלת המרכז הרפואי כרמל מינתה את ד"ר זאב גולדיק לתפקיד מנהל מערך ההרדמה במחלקה לטיפול נמרץ ובמחלקה לרפואת כאב. ד"ר גולדיק, ששימש עד לאחרונה מנהל יחידת ההתאוששות בבית החולים, היה בעבר יו"ר איגוד המרדימים בישראל ויו"ר איגוד המרדימים האירופי. במסגרת תפקידו הוא יהיה אחראי על המערך שבו כ-40 רופאים מומחים ועשרות אחיות בכל תחומי ההרדמה – רפואת חירום, סדציה והרגעת חולים לפני פעולות פולשניות מחוץ לחדרי ניתוח, אלחוש אפידורלי ליולדות ועוד.

ד"ר גולדיק – נשוי לכימאית ד"ר רבקה גולדיק, אב לשלושה וסב לשלושה – סיים את לימודי הרפואה שלו בבואנוס איירס ועבד במשך שלוש שנים בבית חולים בלימה, בירת פרו. הוא הגיע לכרמל בשנת 1982, סיים התמחות בהרדמה, ומאז, לאורך 35 השנים האחרונות, הוא עובד בבית החולים בתפקידים רפואיים וניהוליים. בין השאר הוא שימש סגן מנהל בית החולים עד לשנת 1995 ומשמש במשך שלוש קדנציות ועד היום יו"ר ועד הרופאים של כרמל. כמו כן הוא נושא בתפקיד יו"ר המבחן האירופי להרדמה והוא גם נשיא המועצה האירופית לבחינות ברפואה – גוף ייעוץ בינלאומי שמושבו בבריסל ואשר מייעץ לאיחוד האירופי.

ד"ר גולדיק: "אנו רואים בהרדמה מקצוע המלווה את החולה לאורך כל הדרך – החל בהליך בדיקות טרום הניתוח, דרך הכנת החולה לניתוח, הרדמתו ושמירה עליו לכל אורך הניתוח, תהליך ההתאוששות וחזרתו למחלקה, ועד לשחרורו. הקמנו בכרמל מרפאה טרום ניתוחית מעולה אשר בודקת ומכינה את החולים לניתוח, ואני רואה בהרדמה תחום מרחבי הכולל את כרמל ואת מחוז חיפה של שירותי בריאות כללית, כאשר אנו אחראים על רופאי ההרדמה והכאב במרפאות ובמרכזים הרפואיים לין וזבולון. החזון שלי הוא לקדם ולמטב את הטיפול ואת השירות לחולה ולהעניק לו את התחושה ואת האחריות שהוא נמצא בידיים הכי טובות".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר