עלי חטיב. הסאגה נמשכת (צילום: גיל אליהו)
עלי חטיב (צילום: גיל אליהו)

הפועל ערערה לאופ”א על פסק הדין בעניינו של חטיב

בערעור נטען כי העובדות המצוינות בפסק הדין אינן תואמות את המציאות וכי עלי חטיב היה זה שהבהיר לקבוצה כי הוא לא חתום בג’בל מוכאבר הפלסטינית

פורסם בתאריך: 2.3.17 09:27

הפועל חיפה הגישה השבוע ערעור לאופ”א על פסק הדין שקבע כי על הקבוצה לשלם 600,000 שקל לקבוצה הפלסטינית ג’בל מוכאבר בגין החתמתו של עלי חטיב לפני ארבע עונות. כזכור, אופ”א קבעה כי לחטיב היה חוזה תקף בג’בל מוכאבר ולכן הפועל לא היתה יכולה להעבירו לשורותיה. הפועל פנתה לעורך דין ששקד על ערעור, ובו נטען כי העובדות המצוינות בפסק הדין אינן תואמות את המציאות וכי חטיב הוא זה שהבהיר להפועל כי הוא לא חתום על חוזה עם הקבוצה הפלסטינית אך בדיון במשרדי אופ”א הוא טען כי לא היו דברים מעולם. כפי שפורסם כאן לפני שבועיים, הפועל מתכננת תביעה גם נגד ההתאחדות לכדורגל בטענה שזו התרשלה ברישום השחקן.

בינתיים קיבלה הפועל חוות דעת משפטית על כך שבאפשרותה לתבוע את מכבי נתניה על חלקה בפרשה, למרות שהעמותה שניהלה את הקבוצה פורקה. כזכור, אחרי שנה בהפועל עבר חטיב לנתניה, ובהסכם בין הקבוצות נקבע כי אם אופ”א תפסוק נגד הפועל תחויב נתניה במחצית מהסכום. כיום מנוהלת נתניה על ידי עמותה אחרת, אבל חוות הדעת שקיבלה הפועל קובעת כי ההסכם הוא בין קבוצות ולא בין עמותות, כך שהקבוצה תוכל לתבוע מנתניה לשלם כ־300,000 שקל מהסכום שאותו פסקה אופ”א.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר