אוהד לויטה. יפתח על הספסל (צילום: צלמוס)
אוהד לויטה. יפתח על הספסל (צילום: צלמוס)

מכבי חיפה נערכת לערב גורלי באיצטדיון טדי

אוהד לויטה הודח מההרכב, עומרי גלזר יפתח במקומו בין הקורות. עומר דמארי הפצוע ייעדר מסגל הקבוצה

פורסם בתאריך: 6.3.17 12:07

שחקני מכבי חיפה התעוררו הבוקר במלון בירושלים לקראת ערב גורלי למועדון, כאשר כל תוצאה מלבד ניצחון על בית"ר ירושלים באיצטדיון טדי תחסל באופן סופי את סיכוייה להעפיל אל הפלייאוף העליון. נשיא מכבי יעקב שחר לא מוכן לקבל תירוצים, ולבקשתו של המאמן גיא לוזון יצאה הקבוצה כבר אתמול למלון בירושלים. הבוקר קיימה הקבוצה אימון קל סמוך למלון, ובשעות הערב היא תצא אל האיצטדיון.
בקבוצה מאוכזבים מאוד מהיעדרותו של החלוץ עומר דמארי מהמשחק. למרות הניסיונות של הצוות הרפואי להכשיר אותו, דמארי ייעדר מהמשחק והוא לא יצא עם הקבוצה אתמול לירושלים אלא יצטרף רק היום לחבריו ולא ייכלל בסגל. שחקן נוסף שלא הצטרף לנסיעה הוא הבלם מארק ואליינטה, שלוזון לא מעוניין בו.
גורם במועדון הגדיר היום את הנפילה הצפויה אל הפלייאוף התחתון כאסון, בעיקר בשל הנזק הכלכלי הנאמד בחמישה מיליון שקל מכיוון שהקבוצה לא תשחק עוד נגד הקבוצות הגדולות של הליגה.
השוער אוהד לויטה הודח מהגל של הירוקים ובמקומו יפתח עומרי גלזר בין הקורות. ההרכב המלא: עומרי גלזר, גארי קגלמאכר, הולמר איולפסון, דקל קינן, שי בן דוד, קמיל ואצק, נטע לביא, אניס אלושי, גילי ורמוט, ניקיטה רוקאביציה ואלירן עטר

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר