הכרזה של רותם גזונטרמן והילה וילצ'יק
הכרזה של רותם גזונטרמן והילה וילצ'יק

מהמרכז האקדמי ויצו בחיפה לבניין האו"ם בניו יורק

כרזות של הסטודנטיות רותם גזונטרמן, הילה וילצ'יק ולירון טבת מהמחלקה לתקשורת חזותית במרכז האקדמי ויצו חיפה יוצגו בתערוכה לציון יום הזיכרון הבין לאומי לקורבנות השואה

פורסם בתאריך: 14.1.18 16:10

כרזות של סטודנטיות מהמרכז האקדמי ויצו חיפה יוצגו בבניין האו"ם בניו יורק בתערוכה לציון יום הזיכרון הבין לאומי לקורבנות השואה אשר חל ב-27 בינואר.

הכרזות של הסטודנטיות רותם גזונטרמן, הילה וילצ'יק ולירון טבת מהמחלקה לתקשורת חזותית בויצו נבחרו להשתתף בתחרות בין לאומית לעיצוב כרזה לציון יום הזיכרון לשנת 2018. שתי הכרזות נבחרו על ידי צוות שופטים במסגרת פרויקט של בית הספר הבין לאומי להוראת השואה במוזיאון יד ושם בשיתוף עם האו"ם, והן חלק מ-12 כרזות שנבחרו מתוך עשרות כרזות של מעצבים מרחבי העולם שנשלחו לתחרות.

הכרזה של וילצ'יק וגזונטרמן מציגה אוסף חתימות של קורבנות השואה שיוצרות פורטרט, כאשר לכל קורבן היה החותם האישי שלו, כלומר הפנים שמאחורי החתימה. הכרזה של טבת מייצגת את סיפורו של היחיד בשואה דרך סיפורים שסופרו בכתב. הדמויות עוצבו מיומנים כתובים וממסמכים שנאספו בארכיון יד ושם ושמתעדים את החיים לפני השואה ובמהלכה. הכרזה מייצגת ניצולים ונספים שסיפורם אינו ידוע, סיפורים ללא תיעוד כתוב או מצולם.

 

 

ירון jewboy שין, ראש המחלקה לתקשורת חזותית: "זה כעשור מתקיים שיתוף פעולה בין המחלקה לתקשורת חזותית בויצו לבית הספר להוראת השואה ביד ושם. במסגרת הנושא המרכזי שבו עוסק בית הספר מדי שנה, סטודנטים יוצרים פרויקטים אשר משמשים את מדריכי בית הספר בהוראת תכנים בנושא השואה, ובהם איורים, סרטונים, ספרים, עבודות תלת מימד, עבודות וידאו, אנימציה ופסקול. לנוכח הקשר המתמשך בין ויצו לבית הספר ובעקבות פנייה מיד ושם השתתפו סטודנטים בקורס לטיפוגרפיה, בהנחייתו של המעצב אדוארדו מיטלמן, בתחרות השנתית 'מעצבים זכרון' לעיצוב הכרזה הממלכתית לרגל יום השואה. המשימה הועברה אל מיטלמן, ואותות הקורס ניכרים בכרזות. אנו רואים כבוד רב להיות לעזר בהנצחת יום השואה הבין לאומי בישראל ובעולם".

 

הכרזה של לירון טבת

הכרזה של לירון טבת

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר