שני פחם ואודי אנג'ל. גביע שני ברציפות
שני פחם ואודי אנג'ל. גביע שני ברציפות

בפעם השנייה ברציפות: הגביע של מכבי XT חיפה

הדאבליסטית זכתה בתואר הראשון של העונה לאחר ניצחון קל בתוצאה 0:3 על יריבתה הגדולה הפועל כפר סבא. הקפטנית אניטה גליק הניפה גביע שני ברציפות

פורסם בתאריך: 8.3.17 23:54

מכבי XT חיפה היא מחזיקת גביע המדינה זו השנה השנייה ברציפות לאחר ניצחון ענק בגמר הערב על היריבה הפועל כפר סבא בתוצאה 0:3 (19:25, 22:25, 24:26). הדאבליסטית של העונה שעברה חולמת על שחזור העונה ההיסטורית, ועכשיו, אחרי הזכייה בגביע היא תנסה לזכות גם באליפות ולרשום דאבל שני ברציפות.

את שתי המערכות הראשונות ניצחו הירוקות בקלות, אבל המערכה השלישית היתה צמודה ודרמטית, שבסיומה עבר היתרון מצד לצד. הניצחון הגדול רשום על שמו של המאמן החדש אלכסנדר צ'רבייקוב, שתוך שלושה שבועות בלבד הצליח לשנות לחלוטין את פניה של הקבוצה ולאחד מחדש את חדר ההלבשה. צ'רבייקוב הגיב נהדר למתרחש במשחק, ופסקי הזמן שלו הביאו למכבי נקודות חשובות. בניגוד לכל התחזיות שלטה מכבי בשלוש מערכות, הציגה משחק הגנה נהדר מול הרשת ומשחק התקפה יעיל, כאשר מעל כולם בלטה שני פחם. הכוכבת החיפאית היתה נהדרת עם כדורי פתיחה בלתי ניתנים לעצירה, והקפטנית.אניטה גליק, מרינה פיליפנקו גלפרין והזרה המצטיינת אנה קירליצ'נקו שלטו ליד הרשת.

עשרות אוהדים של מכבי חיפה שליוו את הקבוצה לאולם מטרווסט ברעננה נתנו הצגת עידוד מרגשת שלקוחה מיציעי הכדורגל, הטריפו את הבנות על המגרש ובסיום אף הבעירו אבוקות. הבעלים אודי אנג'ל והיו"ר חיים קסל הניפו גביע שני ביחד עם הקפטנית קליק.

פחם: "לא ציפינו לתוצאה כזאת. הקטנו את מספר הטעויות והשגנו את הגביע. אני שמחה שחזרתי לשישייה הפותחת, זה היה לא קל אבל כולם עזרו לי. הגביע הזה ייתן לנו הרבה מוטיבציה להמשך הליגה. תודה לאוהדים שליוו אותנו. יש להם חלק גדול בניצחון".

אנג'ל: "זה נראה מדהים. הכינו את הקבוצה כמו שצריך. אני נרגש, זה כמו חלום. אני שמח שחברתי לקסל. הוא מביא את הכדורעף בחיפה לשיאים מדהימים. אנחנו רוצים דאבל".

קסל: "האמנו בקבוצה, חיברנו את המותג מכבי למועדון והצלחנו. עבדנו קשה מתחילת העונה לרגע הזה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר