פיטים אזמי. יביא את מכבי לפלייאוף העליון? (צילום: צלמוס)
פיטים אזמי. יביא את מכבי לפלייאוף העליון? (צילום: צלמוס)

מכבי חיפה מחכה להפועל רעננה: פיטים אזמי אמור לפתוח

גם גילי ורמוט צפוי לפתוח, ועומרי גלזר ימשיך לקבל קרדיט בין הקורות. המאמן גיא לוזון: "אם נכבוש שער מהיר זה ילחיץ את עירוני קרית שמונה ואת בני סכנין"

פורסם בתאריך: 10.3.17 15:07

מכבי חיפה קיימה היום (שישי) את האימון המסכם לקראת המשחק הביתי מול הפועל רעננה שבסיומו ייקבע אם הקבוצה תשחק בפלייאוף העליון או בפלייאוף התחתון. לפי האימון אמורים הקשר גילי ורמוט והחלוץ הנורווגי פיטים אזמי לפתוח מחר (20:30) בהרכב מול רעננה, ולסייע לקבוצה להימנע מירידה אל הפלייאוף התחתון לראשונה זה 29 שנים.

מכבי חייבת לנצח, וגם אז היא עדיין תהיה תלויה במשחקים בין בני סכנין להפועל תל אביב (לסכנין מספיק תיקו כדי להבטיח את מקומה בפלייאוף העליון) ובין עירוני קרית שמונה להפועל כפר סבא. הפרש השערים של מכבי ושל קרית שמונה הוא זהה אך הצפוניים כבשו יותר, ולכן מכבי חייבת להבקיע שער אחד יותר מאלה שיכבשו שחקניו של תומר קשטן כדי להעפיל לפלייאוף העליון. למכבי עשוי להספיק גם תיקו במקרה שקרית שמונה תפסיד לכפר סבא, אך איש מבין 30,000 הצופים שיגיעו מחר לאיצטדיון העירוני לא מצפה לתרחיש כזה.

עומר דמארי הפצוע לא יהיה בסגל, כמו גם אלירן עטר שייעדר בשל צבירת כרטיסים צהובים. עומרי גלזר ימשיך לקבל אשראי ויעמוד בשער הקבוצה.

המאמן גיא לוזון: "אם נכבוש שער מהיר זה ילחיץ את קרית שמונה ואת סכנין. אנחנו חייבים לנצח, ולא משנה אם נשחק יפה או לא".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר