ניקיטה רוקביצה. למרות שהוא מהשחקנים הפחות גרועים העונה, במכבי ישמחו להיפרד ממנו (צילום: צלמוס)
ניקיטה רוקביצה. למרות שהוא מהשחקנים הפחות גרועים העונה, במכבי ישמחו להיפרד ממנו (צילום: צלמוס)

סוכנים מאירופה יעקבו אחרי רוקביצה במשחקי נבחרת אוסטרליה

במכבי חיפה מאוכזבים מיכולתו של ניקיטה רוקביצה שייצא למשחקי ההכנה של נבחרתו, ומקווים שהוא יוזמן לסגל למונדיאל כדי שתימצא קבוצה שתשחרר את המועדון מחוזהו

פורסם בתאריך: 15.3.18 08:31

שני סוכני שחקנים מאירופה יעקבו אחר החלוץ ניקיטה רוקביצה, שזומן לסגל של נבחרת אוסטרליה למשחקי ההכנה למונדיאל שייערך בקיץ ברוסיה. הנבחרת האוסטרלית תקיים בשבוע הקרוב שני משחקים – מול נורבגיה באוסלו ונגד קולומביה בלונדון – ושני הסוכנים יגיעו לצפות בחלוץ.

רוקביצה, שקיבל בשנה שעברה אזרחות ישראלית, הוא מהשחקנים הפחות גרועים של מכבי העונה, אבל במועדון מאוכזבים מהתרומה שלו, ולמרות שהוא מחזיק בחוזה גם לעונה הבאה מקווים במכבי שהוא יוזמן לסגל הסופי של אוסטרליה ויציג יכולת טובה במונדיאל, בציפייה שתימצא הקבוצה שתקלוט אותו ובכך תשחרר את המועדון מחוזהו.

הקשר הבולגרי גיאורגי קוסטדינוב ייצא גם הוא למשחקי ידידות של נבחרתו מול בוסניה וקזחסטן. במכבי כבר הוחלט לשחרר את הקשר, ובקבוצה מקווים שתימצא קבוצה שתהיה מעוניינת לצרפו.

 

 

בעניין אחר, משטרת חיפה פנתה לראשי ארגוני האוהדים של מכבי – הקופים הירוקים והאולטרה בויז – והודיעה להם כי בכוונתה להחמיר את האכיפה נגד אוהדים אלימים. צעדי המחאה של האוהדים נגד המועדון החריפו בשבת כאשר כמה מחברי האולטרה בויז הגיעו למלון באשקלון שבו שהתה הקבוצה לפני המשחק מול הפועל אשקלון (0:0), וכשהשחקנים יצאו אל האוטובוס שהסיע אותם למשחק התקרבו האוהדים אל אוטובוס וקיללו אותם. אנשי הקבוצה ומאבטחים של המלון חצצו בין האוהדים לשחקנים ומנעו מגע פיזי.

בעקבות התקרית הוחלט במשטרה לנקוט יד קשה נגד אוהדים מתפרעים, כל אוהד יעבור מעתה בידוק קפדני, ולא תותר הכנסת אביזרים שעלולים לשמש לאלימות.

ביום שבת תפתח מכבי את משחקיה בפלייאוף התחתון במשחק מול הפועל עכו, ובמועדון חוששים ממיעוט קהל. שחקני הקבוצה החליטו לא לגשת יותר ליציע הצפוני בסיום המשחקים, וזאת מכיוון שהאוהדים שורקים להם שריקות בוז, מקללים אותם ודורשים מהם לרדת מהמגרש.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר