גילי ורמוט. שש הנקודות האחרונות רשומות על שמו (צילום: צלמוס)
גילי ורמוט. שש הנקודות האחרונות רשומות על שמו (צילום: צלמוס)

גילי ורמוט העלה את מכבי חיפה לפלייאוף העליון

שני פנדלים מוצלחים של הקשר (20, 45+2) לאחר עבירות ברחבה על עמית זנטי קבעו: הירוקים סיימו את הליגה הסדירה במקום השישי

פורסם בתאריך: 11.3.17 22:32

שני שערים של גילי ורמוט בפנדלים (20, 45+2) העלו את מכבי חיפה לפלייאוף העליון. 18,700 צופים בלבד חזו במכבי גוברת על הפועל רעננה בתוצאה 0:2, מנצלת את ההפסד הביתי 2:1 של עירוני קרית שמונה להפועל כפר סבא, ומסיימת את הליגה הסדירה במקום השישי עם 38 נקודות.

למרות שורמוט היה זה שכבש את שני השערים לזכות הירוקים (ואסור כמובן לשכוח את שער הניצחון שלו במחזור הקודם מול בית"ר ירושלים), המצטיין במשחק היה עמית זנטי הצעיר, שמשחק במקביל גם בקבוצת הנוער של המועדון. זנטי היה זה שהוכשל פעמיים ברחבה והוביל לבעיטות העונשין מ-11 מטר.

בסיום המשחק לא נראו התפרצויות שמחה גדולות מדי ביציעים – סמל לעונה המזעזעת שעברה על מכבי. כעת, כשהלחץ ירד מכתפיהם של השחקנים, שנמצאים כעת במרחק של שתי נקודות בלבד מהמקום הרביעי שעשוי להוביל בתום העונה לאירופה, אולי נתחיל לראות משחקניו של גיא לוזון גם קצת כדורגל.

שחקני מכבי חיפה מודים לקהל. שמחה מאופקת (צילום: צלמוס)

שחקני מכבי חיפה מודים לקהל. שמחה מאופקת (צילום: צלמוס)

במחזור הראשון של הפלייאוף העליון תצא מכבי למשחק חוץ מול הפועל באר שבע.

לוזון: "הייתי בחרדות גדולות אחרי ההפסד לאשדוד. אבן גדולה נגולה מלבי. איש מאיתנו לא רצה שיהיה כתם עלינו על כך שלא עלינו לפלייאוף העליון, ואני שמח שהצלחנו כנגד כל הסיכויים. עדיין, בואו לא נצא מפרופורציות – זאת לא אליפות ולא ירידת ליגה. לגבי ההרכב, מי שראוי משחק, ולא משנה אם הוא זר או ישראלי, מי שמתאים לשיטה משחק. ורמוט משתפר, ואני מרוצה. המטרה כרגע היא לנצח את המשחק הבא".

ורמוט: "אני שמח שנפל בחלקי לכבוש גם בטדי וגם הערב. כנגד כל הסיכויים הגענו לפלייאוף העליון וניצלנו ממבוכה. אני יודע שיש ממני ציפיות גבוהות, ובתקופה האחרונה הכל מתחבר לי. יש על מה לשחק בפלייאוף. אוי ואבוי אם היינו משתוללים עכשיו משמחה. מכבי חיפה הוא מועדון פאר שהמטרות שלו מדי עונה הן מאבק על תארים ועל כרטיס לאירופה ולא פלייאוף עליון".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר