המכללה האקדמית לחינוך גורדון (צילום: אורי אילון)
המכללה האקדמית לחינוך גורדון (צילום: אורי אילון)

מכללת גורדון תעביר סדרת הרצאות לציבור הרחב

המכללה האקדמית לחינוך פותחת בפרויקט "קהילה לומדת", שבמסגרתו יעביר בתחילה החוג למקרא הרצאות פתוחות. הפרויקט יורחב לתחומי ידע נוספים לפי מידת ההצלחה והיענות הציבור

פורסם בתאריך: 22.4.18 19:32

בשבוע הבא תתקיים ההרצאה הראשונה במסגרת הפרויקט "קהילה לומדת" של המכללה האקדמית לחינוך גורדון. הפרויקט נועד לאפשר לציבור הרחב לשמוע הרצאות מפי אנשי אקדמיה.

החוג הראשון שישתתף בפרויקט הוא החוג למקרא, וההרצאה שאותה יעביר ד"ר אילן אבקסיס – "ויכהו וימיתהו וימלוך תחתיו" – תעסוק ברציחות פוליטיות במקרא. הרצאות נוספות בסדרה זו יועברו על ידי הרב בני לאו, ד"ר לאה יעקבזן וד"ר רונית שירן, שהרצאתה תהיה האחרונה בסדרה ותועבר במרכז קסטרא כחלק מסיור בעקבות חוה והנחש.

ראש החוג למקרא בגורדון ד"ר שירלי נתן-יולזרי: "אנחנו מתרגשים משום שזו פעילות שמתקיימת לראשונה במכללה וצוות החוג נוטל בה חלק".

 

 

נשיא המכללה פרופ' יחזקאל טלר: "מעבר להנגשת ההרצאות לציבור הרחב יש בסדרה הזו מטרה נוספת והיא לחבב את התנ"ך על הציבור בכלל ועל ציבור הסטודנטים בפרט. יש לנו סגל מצוין של חוקרים בתחום הזה, ואנחנו מבקשים לחלוק את המידע עם הציבור. זה חלק מתפקידנו באקדמיה. סגל החוג למקרא רואה בהזדמנות הזו להנגיש את המידע לציבור חלק מפעילות הסברתית של חשיבות לימודי התנ"ך".

אלו מקצועות נוספים את מתכוונים להנגיש לציבור?

"זו ההתחלה, ונמשיך הלאה בהתאם למידת ההצלחה ולהיענות הציבור. אנחנו רוצים לראות בהרצאות, נוסף על הסטודנטים ועל חברי הסגל שלנו, את הציבור הרחב שלמענו הקדשנו את ההרצאות. אם זה יצליח אנחנו נמשיך קדימה, יש עוד הרבה תחומים מעניינים במכללה".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר