מכבי חיפה נגד הפועל קרית שמונה. חם ביציעים (צילום: צלמוס)
מכבי חיפה נגד הפועל קרית שמונה. חם ביציעים (צילום: צלמוס)

מדוע הוכנסו אוהדי קרית שמונה ליציע של אוהדי מכבי?

בהפועל קרית שמונה טוענים כי ההחלטה של מכבי חיפה לא לפתוח יציע לאוהדי הקבוצה האורחת נבעה מטעמי חיסכון כספי - דבר שהוביל לכך שכ-20 אוהדי קרית שמונה הוכנסו ליציע שבו ישבו אוהדי מכבי. התוקפים יובאו היום לדיון על הארכת מעצרם

פורסם בתאריך: 29.4.18 11:16

הפועל קרית שמונה מאשימה את מכבי חיפה באחריות לאירוע התקיפה החמור אתמול (שבת) במשחק בין שתי הקבוצות שבו ניצחה הקבוצה הצפונית בתוצאה 1:2. באירוע, שנקלט במצלמות האבטחה של האיצטדיון העירוני, הותקף אוהד מבוגר של קרית שמונה על ידי שלושה אוהדים של מכבי, שנעצרו על ידי שוטרים. השלושה – תושבי יפו בשנות ה-40 לחייהם שאינם מחזיקים במנויים – יובאו היום לדיון לבית משפט השלום בחיפה לדיון בבקשה להאריך את מעצרם.

בקרית שמונה טוענים כי ההחלטה של מכבי לא לפתוח יציע לאוהדי הקבוצה האורחת נבעה מטעמי חיסכון כספי – דבר שהוביל לכך שכ-20 אוהדי קרית שמונה שהגיעו למשחק הוכנסו ליציע שבו ישבו אוהדי מכבי.

 

 

 

מכבי הוציאה לאחר המשחק הודעה שבה נכתב: "מדובר באירוע אלימות קשה ביותר לצפייה. אנו קוראים למשטרה ולבית המשפט לטפל בשלושה בחומרה למען יראו וייראו. השלושה לא מוכרים למועדון והם כבר לא ייכנסו למשחקי הקבוצה".

באשר לטענות של קרית שמונה אמרו במועדון כי "בשל העובדה שקרית שמונה הביאה כ-20 אוהדים ובהתחשב בכך שעלות פתיחת יציע מסתכמת בעשרות אלפי שקלים הוחלט להכניס את הקומץ של קרית שמונה ליציע האוהדים של מכבי, בעיקר מהסיבה כי במקום הזה לא יושבים אוהדים מארגוני האולטראס ומהקופים הירוקים".

במכבי טוענים עוד כי גם באיצטדיון בקרית שמונה ובאיצטדיונים נוספים מושיבים את אוהדי מכבי ביחד עם אוהדי הקבוצה הביתית.

 

עדכון (12:24): בית משפט השלום בחיפה האריך את מעצרם של שלושת החשודים בתקיפה עד מחר. בכוונת המשטרה להביאם מחר לדיון נוסף בבקשה להאריך שוב את מעצרם בהתאם לחומרת העבירות.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר