אלירן אלקיים וערן לוי. מלחמת רולים
אלירן אלקיים וערן לוי. מלחמת רולים

ערן לוי ואלירן אלקיים מציגים: הקרב על הסושי

לוי, הבעלים של רשת טאטאמי, טוען שמסעדת זוזומאמה, שאלקיים הוא אחד מבעליה, גנבה לו את מנת הדגל סושי סלק ושהוא כבר פנה לעורך דין שיטפל בעניין. אלקיים בתגובה: "מה, יש לו בעלות על איזה סושי מסוים?"

פורסם בתאריך: 14.5.18 08:33

הקרב על הסושי. מצד אחד – ערן לוי, הבעלים של רשת טאטאמי, מצד שני – אלירן אלקיים, הבעלים של מסעדת זוזמאמה. בסופ"ש האחרון התעורר לוי לבוקר של יום חדש וחשכו עיניו: ברשתות החברתיות התפרסמו תמונות של מנת סושי סלק שהעלו בזוזומאמה, אשר בישרו כי המנה החדשה מככבת בתפריט שלהם. לוי, שהרולים הסגולים הם מנת דגל שלו, מיהר לפנות לעורך דינו כדי לבדוק את העניין, ולפי הססמוגרף של המזרח הרחוק, רעידת אדמה קולינרית צפויה להתפרץ בקרוב.

לוי, דיפ פרפל?

"סושי סלק הוא מנה שהתחילה בטאטאמי. כנראה שמישהו שעבד אצלי עובד עכשיו אצלו והעביר לו את המתכון, ועכשיו הוא מפרסם את זה. כבוד בשבילי שמעתיקים את המנות שלי. אנשים כתבו שם תגובות שזו מנה של טאטאמי, אבל הן נמחקו. אני מציע לאלקיים להתמקד בעבודה שלו. חבל שככה זה מתנהל. מה עם קצת יצירתיות? זו מנה שהיתה רק בטאטאמי, מנת דגל. בכל מקרה, הפניתי את העניין לגורמים מוסמכים".

גורמים משפטיים?

"העברתי את זה לעורך דין שלי. הוא יצטרך לבטל את המנה. זה לא מכובד. זה מנה אחת לאחת של טאטאמי".

 

 

אלקיים, אחת לאחת?

"את התפריט הסושי החדש שאנחנו משיקים לקיץ הקרוב בנה יועץ קולינרי מטעם חברת דיפלומט בשם אופיר דדון, ואני לא יודע למה ואיך לוי מנכס את המנה הזאת אליו. אני יכול לבוא ולומר שכל מוקפץ שיש לו במסעדה הוא שלי?".

אם תקבל מכתב התרעה תבטל את המנה?

"ממש לא. שהוא יבטל את כל הפתאי, את כל המוקפצים ואת שאר הדברים שיש אצלי. זה מטבח אסייתי, הוא פתוח לכולם. מה, יש לו בעלות על איזה סושי מסוים?".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר