קמפוס בית בירם של בית הספר הריאלי (צילום: בית הספר הריאלי)
קמפוס בית בירם של בית הספר הריאלי (צילום: בית הספר הריאלי)

מדיניות תשלומים חדשה בריאלי: שכר לימוד על פני 12 חודשים

החל מחודש יולי תשתנה מדיניות התשלומים של שכר הלימוד בבית הספר הריאלי, ומעתה יגבה בית הספר תשלום עבור שכר לימוד גם בחודש יולי. המנכ"ל יוסי בן דב: "אין כאן תוספת או חריגה מההסכם, להיפך - סכום התשלום החודשי יורד"

פורסם בתאריך: 6.6.18 14:06

שינוי במדיניות התשלומים של שכר הלימוד בבית הספר הריאלי החל מהקיץ: מעתה ינכה הריאלי מחשבונותיהם של הורי התלמידים תשלום עבור שכר לימוד גם בחודש יולי.

עד כה נהג הריאלי לסיים את הגבייה עבור כל שנת לימודים בחודש יוני ולהתחיל בגבייה חדשה בחודש אוגוסט לקראת פתיחת שנת הלימודים הבאה, כך שהתשלומים התפרשו על פני 11 חודשים. הורים שפנו ל"כלבו – חיפה והצפון" הביעו חשש שהוספת חודש גבייה נוסף משמעותה היא העלאת גובה שכר הלימוד מעבר למה שסוכם בין משרד החינוך להנהלת בית הספר, אך בריאלי מרגיעים את ההורים המודאגים ומציינים שלא תהיה גבייה מעבר לסכומים שעליהם סוכם וכי אלה יתפרשו על פני 12 חודשים.

לפי ההסכם בין משרד החינוך לבית הספר, בשנת הלימודים תשע"ט יעמוד שכר הלימוד בריאלי בכיתות א'-ו' על 17,500 שקל לשנה, בכיתות ז'-ח' על 19,800 שקל לשנה ובכיתות ט'-י"ב על 13,000 שקל לשנה.

 

 

מנכ"ל הריאלי ד"ר יוסי בן דב: "החל מהשנה יגבה הריאלי שכר לימוד גם בחודש יולי. החלטנו על כך גם בעקבות שיחות עם ההורים שביקשו שנקל עליהם. בעקבות העלאת שכר הלימוד ביקשו ההורים שנחלק את הסכום ל-12 תשלומים, אז בפירוש אין כאן תוספת או חריגה מההסכם, להיפך – סכום התשלום החודשי יורד".

מודע הוחלט על השינוי רק כעת?

"בעבר, לפני כל פתיחת שנת לימודים חדשה, היינו חייבים להפסיק את הגבייה למשך חודש ורק אז לחדש את הוראות הקבע, וזאת בשל סיבות טכניות. עכשיו הבעיה הטכנית נפתרה, ואם אנחנו יכולים להקל במעט על ההורים אז כמובן שאנחנו שמחים לעשות זאת".

יצוין שההורים לתלמידים בכיתות א'-ו', שנדרשים לשלם 1,458 שקל בחודש, ישלמו ארבעה שקלים יותר מהסכום עליו סוכם, בעוד שההורים לתלמידי כיתות ט'-י"ב, שנדרשים לשלם 1,083 שקל בחודש, ישלמו ארבעה שקלים פחות ממה שנקבע בהסכם.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר