גיא לוזון. אתם סומכים עליו שיידע לבנות קבוצת צמרת? (צילום: צלמוס)
גיא לוזון. אתם סומכים עליו שיידע לבנות קבוצת צמרת? (צילום: צלמוס)

מחלוקת בין יעקב שחר לגיא לוזון על זהות המנג’ר הבא

נשיא מכבי חיפה מעוניין במנג’ר זר שיקבל סמכויות מלאות לבניית הסגל לעונה הבאה. המאמן מעדיף מנהל מקצועי ישראלי שיהיה לו נוח לעבוד איתו

פורסם בתאריך: 23.3.17 20:15

 

מכבי החלה ברגל שמאל את ההכנות לעונה הבאה: בין נשיא המועדון יעקב שחר למאמן גיא לוזון שוררת מחלוקת על רקע רצונו של שחר למנות מנהל מקצועי שיעבוד תחתיו ושיקבל סמכויות מלאות לבניית הסגל לעונה הבאה. לוזון לא אוהב, בלשון המעטה, את רצונו של הבוס, ולא היסס לומר לו את דעתו בעניין.

למרות הכישלון עם המנג’ר הנורבגי תור כריסטיאן קרלסן, שחר לא מוותר על מינוי מנהל מקצועי, ונראה כי הפעם הוא ימנה איש מקצוע בעל עבר מוכח בתפקיד. שחר כבר קיבל שמות של כמה מועמדים, ומסתמן כי גם הפעם יהיה זה מנג’ר זר.

מקורבים ללוזון טוענים כי המאמן, שחתום על חוזה עד לתום העונה הבאה, אמנם מסכים לעבוד תחת מנג’ר, אך הוא מעדיף מנהל מקצועי ישראלי שיהיה לו נוח לעבוד איתו ובמידת הצורך להשפיע על דרכו. לוזון אף המליץ לראשי מכבי על כמה שמות, ובהם אברהם גרנט, כדי להוכיח לשחר שאין לו כול בעיה לעבוד עם מנהל מקצועי.

בינתיים לא ממהרים במכבי להחתים שחקנים שמסיימים את חוזיהם על חוזים חדשים, ובהם דקל קינן וגילי ורמוט. קינן, שרוצה לסיים את הקריירה בקבוצה שבה גדל, מצפה לחוזה ארוך טווח, וורמוט ממתין לחוזה משודרג לשנים הבאות. השחקן היחיד שסיכם על חוזה חדש הוא השוער אוהד לויטה שאיבד את מקומו בין הקורות אך ימשיך בקבוצה לפחות עוד שנתיים.

בימים האחרונים חלה הטבה משמעותית במצבו של אלירן עטר, ונראה כי הוא יהיה כשיר למשחק הבא מול בית”ר ירושלים. גם קצב ההחלמה של עומר דמארי מעורר תקווה שהפעם מצבו לא יחמיר כשהוא יחזור לאימונים.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר