הולמר איולפסון. גם שנה אחרי שעזב, הצרות איתו לא נגמרות (צילום: ניר קידר)
הולמר איולפסון. גם שנה אחרי שעזב, הצרות איתו לא נגמרות (צילום: ניר קידר)

סוכן השחקנים איל בלזר מאיים בתביעה נגד מכבי

סוכן השחקנים איל בלזר דורש ממכבי חיפה עמלה על העברתו של הבלם האיסלנדי הולמר איולפסון ללבסקי סופיה. מהמועדון נמסר: “בכל שנותיו של יעקב שחר, כל אדם או גוף קיבל את השכר לעמלו במלואו ובזמן”

פורסם בתאריך: 3.8.18 13:59

רק לפני שבועות אחדים סיימה מכבי חיפה באופן רשמי את התקשרותה עם הבלם האיסלנדי הולמר איולפסון, שהיה חתום על חוזה של 400,000 יורו לעונה לתקופה של ארבע וחצי שנים, אך כעת מתברר כי הבעיות סביב השחקן עדיין לא הסתיימו. סוכן השחקנים איל בלזר דורש ממכבי עמלת סוכן על מכירתו של השחקן ללבסקי סופיה הבולגרית.

אוילפסון הגיע למכבי באמצע עונת 2017-2016 כהבטחה גדולה לאחר שמכבי רכשה אותו במיליון יורו. כעבור חצי שנה בלבד שכללה תצוגות נפל מביכות הושאל הבלם ללבסקי סופיה והפך לאחד מהזרים הבולטים בליגה הבולגרית. בינואר השנה הוא נמכר ללבסקי תמורת חצי מיליון יורו – מחצית מהסכום שבו הוא נרכש על ידי מכבי – וכעת דורש בלזר אלפי שקלים כחלקו בעסקת העברה. בלזר הודיע למכבי כי אם בימים הקרובים הוא לא יקבל את העמלה שלטענתו מגיעה לו הוא יתבע את המועדון.

 

 

במכבי טוענים כי לבלזר לא מגיעים כספים על העסקה ולא מייחסים חשיבות לאיומיו לפנות לערכאות. דובר המועדון דודו בזק: “כשנקבל את כתב התביעה נגיב היכן שצריך להגיב. בכל עשרות שנותיו של הנשיא יעקב שחר במכבי, כל אדם או גוף קיבל את השכר לעמלו במלואו ובזמן”.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר