ליאור רפאלוב. בוא הביתה (צילום: רויטרס)
ליאור רפאלוב. בוא הביתה (צילום: רויטרס)

נציג של מכבי חיפה ייפגש עם ברוז’. המטרה: להחזיר את ליאור רפאלוב

נציג הקבוצה יטוס בקרוב לבלגיה ויפתח את המשא ומתן, וזאת לאחר שהקשר נתן את הסכמתו למהלך. ברוז’ דורשת ארבעה מיליון יורו תמורת כרטיסו

פורסם בתאריך: 24.3.17 09:04

ליאור רפאלוב הודיע למכבי חיפה כי הוא מוכן לשוב לקבוצת נעוריו ונתן את הסכמתו לכך שהמועדון ייכנס למשא ומתן עם קלאב ברוז’ הבלגית לרכישתו. לטענתם של עיתונאים בבלגיה, נציג בכיר של מכבי יגיע לברוז’ בקרוב וייוועד עם נציגים של המועדון הבלגי. בשלב זה מסתמן כי בין הצדדים יש פערים כספיים גדולים, אך גורמים במכבי מגלים אופטימיות.

בתחילת עונת 2016-2015 חתם רפאלוב, ששוהה בארץ לקראת משחקה של נבחרת ישראל מול נבחרת ספרד, על חוזה בברוז’ עד סוף עונת 2019-2018. הקבוצה הבלגית, שרכשה את רפאלוב ממכבי בקיץ 2011 תמורת שני מיליון יורו, דורשת כעת סכום כפול של ארבעה מיליון עבור מכירתו.

נשיא מכבי יעקב שחר כבר החליט כי בעונה הבאה הוא ישקיע סכומים גבוהים בהחזרת שני לגיונרים בכירים, ולאחר שעסקת הרכישה של עומר אצילי מגרנדה הספרדית כבר סוכמה למעשה, עשוי שחר להסכים לשלם שני מיליון יורו על כרטיסו של רפאלוב. הקשר משתכר בברוז’ כחצי מיליון יורו לעונה – סכומים ששחר כבר שילם בעבר ועדיין משלם לשחקנים ישראלים. במכבי מקווים כי החזרת שחקן בית בסדר גודל כזה תשיב את האמון של האוהדים במועדון ותגדיל את מספר המנויים לכ־20,000 – מספר שיכסה חלק משמעותי מההשקעה ברפאלוב.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר