טקס קבלת פרסי ההצטיינות במד"א (צילום: דוברות מד"א כרמל)
טקס קבלת פרסי ההצטיינות במד"א (צילום: דוברות מד"א כרמל)

נהג אמבולנס בן 77 – מתנדב מצטיין במד"א

מיכה גרסטל קיבל את אות המתנדב המצטיין של מרחב כרמל במד"א. את אות העובד המצטיין קיבל יקי קלאנג, הפראמדיק האחראי בתחנת נשר

פורסם בתאריך: 26.3.17 13:10

בטקס חגיגי לכבוד העובדים והמתנדבים המצטיינים במד"א הוענקו כבכל שנה תעודות ומגני הוקרה ל-26 עובדים ומתנדבים מצטיינים בארגון. בטקס נכחו חברי הנהלת הארגון, העובדים ובני משפחותיהם. אות המתנדב המצטיין הוענק למיכה גרסטל בן ה-77 שהחל להתנדב במד"א בשנת 1982. מהארגון נמסר שבמשך 35 שנה הוא גילה מסירות, מקצועיות ועקביות בתפקידו כנהג אמבולנס. הוא שימש גם ככונן תגובה מיידית וכנציג מד"א בבתי החולים בחירום, וזכה למשובים חיוביים מהממונים עליו ומציבור החולים והמטופלים. בשנותיו הרבות במד"א הוא ליווה מתנדבים רבים והיווה להם מודל לחיקוי. למרות היותו איש משפחה וסב לנכדים הוא תמיד מוצא את הזמן להתנדב בנהיגת האמבולנס.

אות העובד המצטיין של מרחב כרמל הוענק לפראמדיק האחראי בתחנת מד"א בנשר יקי קלאנג. בשנת 1994 החל קלאנג את דרכו במד"א כחובש רפואת חירום, כנהג אמבולנס, כתורן מוקד ובהמשך כפראמדיק. בשנת 2006 הוא מונה לפראמדיק אחראי בנשר. הוא מילא מגוון תפקידים שונים כמו חונך משתלמי פראמדיקים וקצין רישוי אירועים במרחב. נמסר כי הוא מגלה אחריות ומעורבות ומשמש דוגמה ומודל לחיקוי על ידי העובדים והמתנדבים בשל אופיו המיוחד, סגנון ניהולו הייחודי ונאמנותו לארגון ולחברים בו.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר