עורך דין משה בורנשטיין
עורך דין משה בורנשטיין

עורך דין לענייני תעבורה ופלילים: הכירו את משה בורנשטיין

פורסם בתאריך: 15.10.18 10:50

משרד עורכי הדין "משה בורנשטיין" הינו משרד בוטיק המתמחה בעיקר בדיני תעבורה ופלילים. המשרד ממוקם בעיר התחתית בחיפה ומנוהל ע"י עורך הדין משה בורנשטיין (60), קצין בכיר במשטרת ישראל לשעבר ובעל ותק של 10 שנים בתחום עריכת הדין ומייצג לקוחות בכל הערכאות המשפטיות ובתי הדין השונים. את מבחני הלשכה עבר בפעם הראשונה בהצטיינות ופתח את משרד עורכי הדין בינואר 2009.

תחומי הטיפול במשרד:

בתחום התעבורה – המשרד עוסק בכל העבירות הקשורות לנהיגה ולרכב, הן בעבירות תעבורה קלות יותר כגון: החזקת נייד ו/או שימוש בנייד שלא באמצעות דיבורית, עבירות מהירות קלות יותר (קנסות/נקודות), נהיגה ללא מלווה לנהגים צעירים, וכדומה, והן בעבירות חמורות יותר כמו: תאונות דרכים קשות עם נפגעים, עבירות של נהיגה בשכרות או נהיגה תחת השפעת אלכוהול חציית צומת באור אדום ונהיגה בפסילה.

בתחום הפלילי – משה מייצג עבריינים בתחום התקיפות המיניות ברשת, הפדופיליה, קטטות אלימות, גניבות ושימוש בכרטיס אשראי ועוד.

"אני מייצג עבריינים בשלבי החקירה הראשונים כשהם חשודים ורשאים לקבל ייעוץ מעורך דין כאשר הם נחקרים תחת אזהרה. לכל אדם יש זכות חוקתית להתייעץ עם עורך דין בשלב בו הוא עדיין חשוד. השאיפה שלי כעורך דין היא להוציא כל לקוח לחופשי, או בתנאים מקלים ולמזער את הנזקים מבחינת העונש שהחשוד או הנאשם עשוי לקבל בבית המשפט" מספר משה.

בתקופת כהונתו כקצין משטרה וראש משרד תנועה בתחנת זבולון במחוז חוף (עם ותק של 8 שנים) משה הכיר את הצד השני של המתרס בעולם התעבורה: "אני מכיר לעומק את כל הטעויות שיכולות להיות לשוטרים בעת רישום דוח, מהקלות ביותר כמו אי מתן זכות קדימה, ועבור לעבירות הקשות כגון שכרות, וכן בשלב השימוע שנעשה ע"י קצין משטרה" מספר משה. עם 26 שנות ותק במשטרה ו-10 שנות ניסיון כעורך דין תעבורתי הידע הזה מאוד משמעותי ובזכותו משה הגיע להישגים רבים, שחרור עצורים בשלב המעצר, מציאת כשלים ראייתים בתיקי תעבורה ובתיקים הפליליים וכן הצליח להגיע להסדרי טיעון רבים המיטיבים עם לקוחותיו מאוד.

משה מספר כי המוטו שלו הוא יושר ואמינות כלפי לקוחותיו: "אני מדבר בשקיפות מלאה עם הלקוחות ואני אומר להם מראש מה הסיכוי אל מול הסיכון". היות ומשה הוא עורך הדין היחידי במשרד (מלבד המתמחה שמלווה אותו), הוא מטפל בלקוחותיו באופן אישי ומעניק את מלוא היחס לכל אחד ואחד. משה נותן ייעוץ ללקוחותיו ככל שנדרש ללא הגבלת זמן, וקהל לקוחותיו חוזר אליו לטיפול בתיקים נוספים וממליץ עליו לקרובים וחברים בעת הצורך, לאור הצלחותיו בטיפול בהם ובגין הטיפול המסור והמקצועי בעניינם ושביעות רצונם המלאה ממנו.

סיפור ההצלחה

משה ייצג חשודים רבים והצליח להגיע להסדרי טיעון מקלים מאוד. אחד מסיפורי הצלחה הזכורים לו במיוחד:
"היה מקרה ובו הלקוחות הואשמו בפלילים בסיכון חיי אדם בנתיב תחבורה במזיד (עונש של 20 מאסר). בסופו של ההליך, ולאחר ניהול הוכחות בתחילת המשפט, הצלחתי להגיע להסדר טיעון ובו אחד הלקוחות קיבל עונש של שישה חודשי עבודות שירות בלבד (לקוח שלא הודה) ועשרה חודשי מאסר בלבד ללקוח אשר הודה במעשה".

בנוסף, המשרד מתמחה גם בתחום הנזיקין ובתחום דיני המשפחה: מייצג את כל סוגי הלקוחות אשר תובעים על פי חוק הפלת"ד (חוק הפיצויים לנפגעי תאונות דרכים) וגם תביעות נזיקין נגד הרשות המקומית וכדו'. משה מתמחה גם בהסכמי ממון בין בני זוג, הכנת צוואות, בקשות להוצאת צו ירושה ובקשות לקיום צוואה.


טלפון: 050-9653680

קישור לאתר

קישור לדף הפייסבוק

כתובת: שיבת ציון 21 חיפה


עורך דין משה בורנשטיין

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר