רמי גרשון. עוד פלופ (צילום: שרון בוקוב)
רמי גרשון. עוד פלופ (צילום: שרון בוקוב)

מתערער מעמדו של גרשון – עשוי להיחתך בינואר

במכבי חיפה טוענים שרמי גרשון, שעדיין לא שיחק העונה בליגה, יקבל עוד הזדמנות כדי להוכיח את יכולתו, ואם לא יציג שיפור הוא עשוי לסיים את דרכו בקבוצה

פורסם בתאריך: 21.10.18 09:12

מעמדו של רמי גרשון במכבי חיפה מתערער. במועדון טוענים כי השחקן, שמתחילת העונה לא שיחק בשום משחק ליגה בשל סדק בצלעות, יקבל הזדמנות לאחר שיחלים כדי להוכיח את יכולתו, ואם עד לפתיחת חלון ההעברות של ינואר הוא לא יציג שיפור הוא עשוי להיחתך מהקבוצה.

גרשון, שנרכש תמורת מיליון דולר מגנט הבלגית וחתם על חוזה בסך של חצי מיליון דולר לעונה למשך חמש שנים, נפצע במשחק גביע הטוטו בתחילת העונה, ומאז הוא לא משחק. לדברי גורמים במכבי, גרשון טוען שהוא חש בכאבים אך הצוות הרפואי של המועדון טוען כי הוא כשיר.

 

 

מאז שהצטרף למכבי באוגוסט 2017 שותף גרשון ב־26 משחקי ליגה בלבד מתוך 39 המשחקים של הקבוצה והפגין יכולת חלשה מאוד. הוא הגיע פצוע מגנט, החמיץ את תחילת העונה שעברה, וגם את העונה הנוכחית הוא פתח ביציע.

מכבי צפויה להיתקל בקשיים רבים אם היא תבקש להשתחרר מחוזהו של גרשון, שכן הסיכויים שקבוצה בארץ תרצה להחתימו – בוודאי לנוכח שכר העתק שלו וביצועיו המאכזבים – הם נמוכים מאוד, ונראה שאת הקריירה האירופית שלו הוא כבר סיים.

במשחק הבית מול מכבי נתניה מחר (שני) תתחיל מכבי למכור חולצות ממותגות שנושאות את דיוקנו של שוער העבר אבי רן ז”ל. מכירת החולצות הן חלק מהסכם הסולחה בין משה רן, אביו של השוער, למועדון, וכל ההכנסות מהמכירה יוקדשו להשלמת הקמתה של האנדרטה לזכרו של השוער, שנספה בשנת 1987 בתאונת שיט טרגית בכנרת. העבודות להקמתה של האנדרטה בטבריה נמצאות לקראת סיומן, והכסף שייאסף יבטיח את השלמתן.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר