מתחם הטכנולוגיה בסניף אחוזה של בית הספר הריאלי (צילום: בית הספר הריאלי)
מתחם הטכנולוגיה בסניף אחוזה של בית הספר הריאלי (צילום: בית הספר הריאלי)

הריאלי פותח את שעריו לילדים לפעילות של אחר הצהריים

במסגרת התוכנית "טכנו כף - ניצני מנהיגות מדעית וטכנולוגית" מזמין סניף יסוד אחוזה של בית הספר הריאלי את ילדי גן החובה וטרום החובה מכל רחבי העיר לפעילות שנערכת אחר הצהריים

פורסם בתאריך: 29.10.18 08:21

סניף יסוד אחוזה של בית הספר הריאלי פותח את שעריו לילדי גן חובה וטרום חובה מכל רחבי העיר שמוזמנים להשתתף בתוכנית "טכנו כף – ניצני מנהיגות מדעית וטכנולוגית". השנה תוכננו עשרה מפגשים שיתקיימו בימי חמישי בשעות 18:30-17:00 במתחמי בית הספר.

המפגש הראשון שיתקיים ביום חמישי, 1 בנובמבר, נקרא "מתחשמלים" והוא יעסוק בנושא החשמל, כאשר במהלכו יבנו הילדים מעגל חשמלי. מפגשים אחרים יעסקו בנושאים כמו נגרות, תפירה וגננות. ההשתתפות אינה מחייבת רישום מוקדם ואינה מותנית בנוכחות בכל המפגשים, אם כי בריאלי היו שמחים לראות את הילדים משתתפים בכל רצף הפעילויות.

 

 

הסמנכ"לית לפדגוגיה בריאלי שוש עידן: "אנחנו מבטיחים שזו תהיה חוויה מדהימה לילדים. נושאי הפעילות קשורים גם לאירועים בלוח השנה כמו חגים ולתכנים נוספים שאנחנו סבורים שיעניינו את הילדים. הפעילות תועבר על ידי המורים של בית הספר בתחומי התמחותם. המורים שלנו התמחו גם בנגרות, בתפירה ובמקצועות נוספים. בבית הספר יש כמה מתחמים, ובהם מתחם נגרות, מתחם תפירה, מתחם רובוטיקה ומתחם תלת מימד. אנחנו שמחים על כך שניתנת לנו האפשרות להפעיל את המתחמים הללו גם אחר הצהריים, אחרי יום הלימודים, וכולם מוזמנים להגיע לבית הספר".

למה החלטתם להתמקד בנושאי טכנולוגיה ומדע במפגשים עם ילדי הגנים?

"ההרגשה שלנו שיש לחשוף את התחום הטכנולוגי-מדעי בפני הילדים כמה שיותר מוקדם, כבר מגיל צעיר. צריך להבין שהטכנולוגיה היא לא רק מקצוע לימוד שנבחנים עליו בבחינות הבגרות, אלא הוא אמצעי למשהו גדול יותר. זוהי דרך חינוכית שמקנה לילדים מיומנויות לחיים".

 

מתחם הנגרות בסניף אחוזה של בית הספר הריאלי (צילום: בית הספר הריאלי)

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר