יעקב שחר. כמו באירופה (צילום: צלמוס)
יעקב שחר. כמו באירופה (צילום: צלמוס)

פרויקט השגרירים של מכבי חיפה יוצא לדרך (וידאו)

במסגרת הפרויקט "שגרירים של כבוד" ישולבו חמישה כוכבי עבר של מכבי חיפה - אדורם קייסי, אלון חרזי, ציון מרילי, זאהי ארמלי ואיתן אהרוני - בפעילויות של המועדון עם שחקני מחלקת הנוער ועם אוהדי הקבוצה ובפעילויות למען הקהילה

פורסם בתאריך: 19.11.18 14:52

מכבי חיפה מוציאה לדרך את פרויקט "שגרירים של כבוד", שבמסגרתו ישתלבו חמישה כוכבי העבר של הירוקים בפעילויות שונות של המועדון. שחקנים העבר שישתתפו בפרויקט הם אדורם קייסי, אלון חרזי, ציון מרילי, זאהי ארמלי ואיתן אהרוני. באתר הרשמי של המועדון יעלה דף מיוחד על הפרויקט שיכיל מידע וסרטון על כל שגריר.

כל אחד מהחמישה ייקח חלק במגוון פעילויות, ובהן פגישות עם שחקנים צעירים ממחלקת הנוער שמטרתן היא לחבר את שחקני המחלקה אל המסורת ארוכת השנים של המועדון. במסגרת הפגישות ירצו שחקני העבר בפני השחקנים הצעירים וישימו דגש על ערכים ועל מנהיגות. כמו כן ישולבו השגרירים במפגשים בין האוהדים לאנשי מכבי – מפגשים שמטרתם היא לחבר את הקהל למועדון. לכל מפגש כזה יוזמנו כ-20 אוהדים ויתנהל בו דיון פתוח בנוכחותם של נציג המועדון, שחקן ההקבוצה הבוגרת ושגריר. השגרירים ישתתפו גם בפעילות למען הקהילה לצדם של שחקני הקבוצה הבוגרת.

 

 

במכבי מציינים שפרויקט השגרירים יצא לדרך ביוזמתו של נשיא המועדון יעקב שחר, שרואה את חשיבותו בשני היבטים מרכזיים – הראשון הוא הפעילות למען קהילה והקשר עם הקהל, והשני הוא שימור המסורת והידוק הקשר עם שחקני העבר כפי שנהוג במועדונים הגדולים באירופה.

 

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר