דניאל סאואנה. בקדנציה הקודמת גרם ליותר נזק מתועלת (צילום: צלמוס)
דניאל סאואנה. בקדנציה הקודמת גרם ליותר נזק מתועלת (צילום: צלמוס)

הוא חוזר: רוזן הנחית את סאואנה על ראשו של פלג

לנוכח היכולת החלשה של מכבי חיפה והאכזבה מתפקודו של המאמן ברק פלג, הבעלים ג’ף רוזן החזיר לארץ את עוזר המאמן הוונצואלי דניאל סאואנה. תודו שלא ממש התגעגעתם

פורסם בתאריך: 11.1.19 14:53

דניאל סאואנה, עוזר המאמן הוונצואלי של מכבי חיפה לפני שתי עונות, חזר לקבוצה כעוזרו של ברק פלג. סאואנה, שהונחת על ראשו של המאמן דאז עופר רחימי על ידי הבעלים ג’ף רוזן, גרם להרבה יותר נזק מאשר תועלת, והוא זכור בעיקר בזכות השתוללויותיו על הספסל במהלך המשחקים.

במכבי שוררת אכזבה קשה מתפקודו של פלג, וההפסד הביתי לאליצור יבנה (72:66) השבוע נוסף על היכולת החלשה לאורך כל העונה הובילו את רוזן להחזיר לארץ את סאואנה. מכבי נמצאת אמנם במאזן חיובי (שמונה ניצחונות מול שישה הפסדים) אך רוזן יודע שבמצב הנוכחי אין לה שום סיכוי לחזור לליגת העל, ואם המגמה תימשך עשוי סאואנה להחליף את פלג בעמדת המאמן הראשי.

 

 

כזכור, אחרי שלאורך כל שנותיו כבעלים קבע רוזן את סגל הקבוצה, בקיץ האחרון הוא לקח כמה צעדים לאחור, ופלג היה זה שבנה את הסגל. בשל כך, אומרים במכבי, האכזבה מהמאמן היא עצומה.

במכבי טוענים כי פלג, בדומה לרחימי לפניו, לא מתלהב בלשון המעטה מהנחתה של עוזר חדש, וכי הוא כבר אמר למקורביו כי הוא ישקול את המשך דרכו אם סאואנה יפגין מעורבות יתר בקבוצה.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר