הביקור של תלמידי הריאלי בכרמל (צילום: אלי דדון)
הביקור של תלמידי הריאלי בכרמל (צילום: אלי דדון)

כרמל, הריאלי ומדעי הבריאות

תלמידי מגמת הבריאות בבית הספר הריאלי ביקרו במרכז הרפואי כרמל, סיירו במחלקות, נפגשו עם רופאים וצפו בטיפולים ובטכנולוגיות רפואיות מתקדמות. רכזת פיתוח צוות רפואה של ועדת הוראה ואקדמיה של כרמל: "מטרת הסיורים היא לחשוף את התלמידים לפרקטיקה של עולם הרפואה ולטכנולוגיות המתקדמות והחדישות בבית החולים"

פורסם בתאריך: 3.3.19 09:38

עשרות תלמידי תיכון מבית הספר הריאלי אשר לומדים במגמת בריאות הגיעו לביקור במרכז הרפואי כרמל, ובמסגרתו הם סיירו במחלקות, נפגשו עם רופאים וצפו בטיפולים ובטכנולוגיות רפואיות מתקדמות.

במפגש, שאורגן על ידי סגן מנהל המכון לנפרולוגיה ויתר לחץ דם ד"ר אלון ענתבי, שמעו ממנו התלמידים על חשיבותו של תפקיד הנפרולוג; ד"ר קרן זיסמן מהמערך הקרדיולוגי דיבר איתם על המערך, על ההתפתחויות בעולם הקרדיולוגיה ועל המחלקה לכלי דם והמחלקה לניתוחי לב וחזה; ומנהל היחידה לטיפול נמרץ כללי ד"ר אריק עדן סיפר על העבודה ביחידה ועל הצלת חיי אדם.

רונית פורשט, מרכזת מדעי הבריאות ולימודי הביולוגיה בריאלי: "החיבור עם כרמל תורם באופן דרמטי למשיכת התלמידים למגמה. בנינו תוכנית ייעודית ביחד עם צוות בית החולים, אשר מותאמת לתוכנית הלימודים שלנו. התוכנית מיועדת לתלמידים בכיתות י'-י"ב והיא כוללת מגוון רחב של מקצועות רפואה כמו קרדיולוגיה, גינקולוגיה ונפרולוגיה".

 

 

רעות קרישר, רכזת פיתוח צוות רפואה של ועדת הוראה ואקדמיה של כרמל: "מטרת הסיורים היא לחשוף את התלמידים לפרקטיקה של עולם הרפואה ולטכנולוגיות המתקדמות והחדישות בבית החולים".

עד היום נערכו בכרמל כבר כמה מפגשים של תלמידי הריאלי, כאשר במפגש הראשון הם שמעו ממנהל בית החולים ד"ר אבי גולדברג סקירה רחבה על כרמל ועל הדרך שעובר סטודנט משלב לימודי הרפואה ועד להפיכתו לרופא. במפגשים נוספים פגשו התלמידים את מנהל המחלקה הפנימית ד"ר סמיר קאסם, את מנהל הפגייה פרופ' אבי רוטשילד, את מנהל יחידת האקו פרופ' אבינועם שירן ואת מנהל יחידת הצנתורים פרופ' רונן יפה, ואף צפו בצנתור בשידור חי.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר