קרים פריי. סוף סוף נחת פה שחקן אמיתי (צילום: צלמוס)
קרים פריי. סוף סוף נחת פה שחקן אמיתי (צילום: צלמוס)

מכבי קרובה לרכישתו של פריי מאיסטנבול בשאקשהיר

בתחילת המשא ומתן דרשו הטורקים 1.6 מיליון יורו תמורת כרטיסו של קרים פריי, ומכבי חיפה הצליחה להפחית את הסכום ב־300,000 יורו. מסתמן שהעסקה תיסגר ב־1.2 מיליון יורו

פורסם בתאריך: 25.3.19 11:18

מכבי חיפה על סף סיכום עם הקבוצה הטורקית איסטנבול בשאקשהיר על רכישתו של כרטיס השחקן של קרים פריי, ומסתמן כי הודעה רשמית על סיכום העסקה תפורסם כבר בימים הקרובים.

נציג של מכבי טס לאחרונה לאיסטנבול וניהל משא ומתן עם ראשי איסטנבול בשאקשהיר. הדרישה הראשונית של הטורקים היתה לתשלום של 1.6 מיליון יורו תמורת השחקן, מכבי הצליחה להפחית את הסכום ב־300,000 יורו, ונראה כי בסופו של דבר תיחתם עסקת מכירתו של פריי על 1.2 מיליון יורו.

 

 

יכולתו המצוינת של פריי, שהוא אחד מהגורמים לשיפור הגדול ביכולתה של מכבי בשבועות האחרונים, הביאה את המאמן מרקו בלבול לבקש מנשיא המועדון יעקב שחר לעשות את הכל כדי להשאיר את שחקן הכנף השמאלי בקבוצה בשנים הבאות. אם העסקה אכן תצא אל הפועל יהיה זה הסכום הגבוה ביותר שבו רכש שחר שחקן כלשהו, ולכך יש להוסיף את שכרו של פריי שנאמד ב־400,000 יורו בעונה. פריי צפוי לדרוש חוזה לשנתיים, כך שעלות רכישתו ותשלום שכרו יעמדו בשנתיים הבאות על כשני מיליון יורו.

רכישתו של פריי תוביל לכך שבלבול עשוי יהיה להסתפק בחמישה זרים בלבד ולא בשישה כפי שהיה בשנים האחרונות, וזאת בשל העלות הגבוהה הכרוכה בהחתמתו.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר