שליו ולרשטיין. מנהל משא ומתן עם מכבי תל אביב
שליו ולרשטיין. מנהל משא ומתן עם מכבי תל אביב

קשר נערים במכבי שוחרר לאחר שנבחן בספרד ללא אישור

שליו ולרשטיין, שמשחק בקבוצת נערים ג’ של מכבי חיפה ובנבחרת ישראל, טס למבחנים בחטאפה למרות איסור של ראשי המועדון. כאשר שב לארץ, לא נשאר לו לאן לחזור

פורסם בתאריך: 13.4.19 10:01

שליו ולרשטיין, הקשר האחורי של קבוצת נערים ג’ של מכבי חיפה ונבחרת ישראל, שוחרר מהקבוצה לאחר שיצא למבחנים בחטאפה הספרדית ללא אישור של ראשי המועדון.

ולרשטיין זומן לפרויקט של ישראלים בספרד שבו נבחנים שחקנים עד גיל 15 בקבוצות הבכירות במדינה. עניין הגיל הוא עקרוני, שכן מעבר של שחקן עד גיל 15 לקבוצה אחרת אינו מחייב את הקבוצה הקולטת בתשלום תמורת כרטיסו אלא רק דמי סולידריות בשיעור של חמישה אחוזים משוויו של השחקן שנקבע על ידי הוועדה למעמד השחקן. יצוין כי דמי הסולידריות משולמים תמורת ההשקעה בשחקן מגיל 12 ועד גיל 18.

 

 

לפני שיצא לספרד זומן ולרשטיין ביחד עם הוריו לשיחה עם ראשי מכבי, שהודיעו להם כי המועדון אינו מאשר לו להיבחן בחטאפה וכי אם הוא יחליט לצאת לשם בכל זאת, הוא ישוחרר לאלתר מהקבוצה. עם שובו של ולרשטיין מספרד הוא קיבל הודעה על השעייתו עד לתום העונה ועל סיום דרכו במכבי.

ולרשטיין, שלומד בפנימיית הכדורגל של מכבי, יוכל בינתיים להמשיך ללמוד בה, אך אם הוא יצטרף לאימונים של קבוצה אחרת הוא יידרש לעזוב את הפנימיה. בינתיים מנהל השחקן משא ומתן עם קבוצות אחרות, ובהן מכבי תל אביב.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר