וויל גרייבס מול ג'ייק כהן. 4 מ-10 לשלוש (צילום: צלמוס)
וויל גרייבס מול ג'ייק כהן. 4 מ-10 לשלוש (צילום: צלמוס)

מכבי חיפה הפסידה בבית 77:82 למכבי אשדוד

שחקניו של עופר רחימי לא הגיעו למשחק ונוצחו על ידי הקבוצה מהמקום הלפני אחרון. הסיכוי לתפוס מקום ברביעייה הראשונה אבד כמעט לחלוטין

פורסם בתאריך: 13.4.17 21:25

עם חמישה ניצחונות בששת משחקיה האחרונים אירחה הערב (חמישי) מכבי חיפה בהיכל הספורט ברוממה את מכבי אשדוד/באר טוביה במסגרת המחזור ה-27 בליגת העל, בתקווה להיצמד לרביעייה הראשונה. אבל משחק חלש משני צדי המגרש הוביל להפסד 77:82 – שבוע לפני משחק החוץ מול מכבי תל אביב.

מכבי פתחה את המשחק ב-0:6, ואחרי חמש דקות הראה לוח התוצאות 5:11 לזכותה. עד לסיום הרבע הראשון נכנסה אשדוד למשחק, ואת עשר הדקות הראשונות היא סיימה ביתרון 20:21.

את הרבע השני פתחה אשדוד ב-0:6 ועלתה ל-20:27 ובהמשך ל-26:40. מכבי לא הפסיקה להחטיא מכל טווח, ומהעבר השני של המגרש אפשרה לאשדוד מצבי קליעה נוחים, ובהפסקה – 35:44 לאורחים.

את הרבע השלישי פתחה אשדוד כפי שסיימה את המחצית הראשונה, ואחרי שלוש דקות הובילה 40:57. ריצת 0:9 של מכבי צמצמה את ההפרש לשמונה בלבד, אבל מאיר טפירו לקח פסק זמן שעצר את המומנטום הירוק, ואחרי 30 דקות של כדורסל 57:66 לאשדוד.

ברבע הרביעי מכבי הרימה ידיים ואפשרה לאשדוד לעשות לפתוח פער בלתי מחיק – 64:79. עד הסיום הצליחה מכבי רק לצמצם מעט אך לא יותר מזה, ובסיום 77:82. הנתון שמסביר יותר מכל את ההפסד: 22 אחוז לשלוש (8 מ-36).

קלעו למכבי: גרגורי ורגאס 17 נקודות, וויל גרייבס 16, קווין פינקני 15, עוז בלייזר 11, עמית שמחון 9, ג'ון דיברתולומאו 6, אורלנדו מנדז ואלדז 3

רחימי: "שיחקנו לא טוב. לא נכנסנו טוב למשחק. לא היו לנו אימונים טובים השבוע וזה לא היה המשחק שלנו. עשינו יותר טעויות מהשופטים. הפלייאוף עדיין לא מובטח ונילחם עד הסוף. שיחקנו עם הרכב נמוך כדי להשיג מהירות, אבל זה לא הלך. הקבוצה הזו יכולה לתת הרבה יותר, ואם יכולנו להביא עוד גבוה המצב היה טוב יותר. לא פגענו מבחוץ, וכשלא פוגעים מבחוץ אי אפשר לנצח".

בלייזר: "שיחקנו רע ולא ברור לי למה. למרות הכל אני מאמין שנעשה את העבודה ונעלה לפלייאוף. יכולנו לעשות את זה קל יותר אבל צריך להחמיא לאשדוד – הם שיחקו מצוין. נכון ששיחקתי פחות טוב במשחק הזה, כמו כולם, אבל לא צריך לעשות מזה עניין. אנחנו בתקופה מצוינת ועשינו שבעה ניצחונות בתשעה משחקים".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר